رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
  • کد خبر : 10660
  • چاپ خبر : کسانی مسئولیت بگیرند که برنامه محور باشند 

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اگر شهردار کنونی قزوین نمره ۱۸ گرفته باید شهردار آینده که معرفی می شود حتما نمره ۲۰ داشته باشد در غیر این صورت رضایت مردم جلب نخواهد شد.

 

به گزارش شورانیوز از قزوین، احد چگینی در نشست مشترک شورای اسلامی و شورایاران قزوین که شنبه شب در سالن باغستان برگزار شد اظهارداشت: قزوین با تلاش شورای شهر و شهردار توانمند خود در مسیر توسعه گام برداشته و امروز شهروندان میتوانند تحول و تغییرات فاحش قزویه ۱۰ سال پیش با امروز را ببینند و احساسا کنند.

وی افزود: شورا که ناظر فعالیت شهرداری است دربرنامه ۵ ساله توانسته با تنظیم برنامه های مدون در مسیر توسعه گام بردارد و فعالیتهای انجام شده بسیار قابل توجه و تاثیرگذار است.

چگینی یادآورشد: در شورای پنجم تقویت شورایاران جدی گرفته شد و اگر بخواهیم مسیر توسعه همچنان با سرعت طی شود باید از همه ظرفیت ها بخوبی استفاده کنیم.

وی اظهارداشت: در مدیریت آینده شهر قزوین باید کسانی مسئولیت بگیرند که برنامه محور باشند  و اگر شهردار کنونی نمره ۱۸ گرفته حتما باید فرد بعدی با نمره ۲۰ انتخاب شود و قویتر از شهردار فعلی باشد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: باید شهردار آینده قزوین یک سرو گردن از مدیر فعلی توانمندتر باشد زیرا دیگر ذائقه مردم قزوین مانند ۱۰ سال گذشته نیست و امرو آنها به افتتاح طرح های عمرانی در هر هفتهعادت کرده اند و این انتظار همچنان وجود دارد.

وی تصریح کرد: شورا و شهرداری در حرکتی منسجم توانستند به دور از سلایق سیاسی و جناحی به نیازهای مردم پاسخ دهند و کارهای بزرگی را عملیاتی کنند و این روحیه باید در شورای جدید نیز تقویت شود تا رضایت مردم جلب شود.

کاظمی معاون خدمات شهری شهرداری قزوین هم در این نشست گفت: روزانه بیش از ۲۸۰ تن زباله در شهر قزوین تولید می شود که ساماندهی |آن کاری سخت و هزینه بر است اما بخوبی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: سایت محمدآباد در حال حاضر حدود ۸۰ درصد زباله های شهری را پوشش می دهد و در تفکیک زباله جایگاه شاخصی داریم که این روند باید تداوم یابد.

کاظمی یادآورشد: سرانه فضای سبز در کشور ۱۲ متر و در قزوین ۱۳ متر است و بوستان باراجین به عنوان یکی از ۱۶ بوستان ملی و شاخص کشور است که توانسته نقش مهمی در جذب گردشگری ایفا کند و این فعالیتها بیانگر مدیریت خوب شهری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: برای جابجایی مدیان میوه و تره بار هم برنامه داریم و این موضوع در اولویت قرار دارد و در زمینه توسعه فعالیتهای بهدشاتی و فضای سبز هم برنامه های مدونی داریم.

کاظمی گفت: بزرگترین پروژه شهری با نام پل امام رضا(ع) در جنوب شهر قزوین در حال اجراست و با استقرار دبیرخانه دائمی شهرهای جاده ابریشم و اجرای طرح جامع شهری وطرح ترافیک کارهای خوبی در شهر قزوین انجام شده که نتایج ارزشمندی دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین اظهارداشت: با ساخت دهکده طبیعت و بوستان باراجین منطقه گردشگری زیبایی در استان شکل گرفته که می تواند به رونق گردشگری و تحول اقتصادی استان کمک کند و امیدواریم شورای جدید هم این طرح ها را پشتیبانی کرده و برای توسعه آنها برنامه ریزی کند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار