رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May
  • یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
  • کد خبر : 10654
  • چاپ خبر : جشنواره بین المللی فناوری های نوین شهری فرصتی برای دیده شدن توانمندی های دانشمندان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر دانشمندان اصفهانی در عرصه فناوری نانو و علوم مختلف به موفقیت های بزرگی دست یافته اند که باید آن را به عموم مردم بشناسانیم.

به گزارش شورانیوز از اصفهان ، سید کریم داوودی اظهار کرد: امروزه باید به بارور شدن موسسات دانش بنیان در اصفهان افتخار کرده و به آن ببالیم چراکه کریدور علم و فناوری که در کنار دانشگاه صنعتی حدود ۱۰ سال پیش افتتاح شده امروز به بار نشسته است.

وی ادامه داد: در همین راستا، نخستین نمایشگاه و جشنواره بین المللی فناوری های نوین شهری فرصتی است تا توانمندی های دانشمندان داخلی و خارجی در بستر نمایشگاهی به معرض دید عموم گذاشته شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: تنوع تولیدات شرکت های دانش بنیان جلوه خاصی به این نمایشگاه می بخشد به طوری که هم شرکت کنندگان و هم بازدیدکنندگان با دست پر از آن بازخواهند گشت.

وی اضافه کرد: وجود ۲۲ کشور خارجی حاضر در نخستین نمایشگاه و جشنواره بین المللی فناوری نوین شهری به هرچه پربارتر کردن این نمایشگاه کمک کرده و بستر مناسبی را برای تبادل نظر اندیشمندان و علاقه مندان به فناوری های مختلف را فراهم می کند.

داوودی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دانشمندان اصفهانی در عرصه فناوری نانو و علوم مختلف به موفقیت های بزرگی دست یافته اند که باید آن را به عموم مردم بشناسانیم تا توسعه شهری اصفهان همگام با فناوری های نوین شهری باشد. 

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار