رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
  • کد خبر : 10010
  • چاپ خبر : نشست مشترک شهردار تبریز با منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر

نشست مشترک شهردار تبریز با منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز برگزار شد.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، نشست مشترک شهردار تبریز با منتخبان شورا پنجم، با هدف انتقال اطلاعات مستند و ارائه گزارش وضعیت شهرداری تبریز در سال‌های اخیر به منتخبان شورای پنجم، برگزار شد.

دکتر نجفی، شهردار تبریز در این نشست با بیان این‌که شورای پنجم طبیعتاً باید با اطلاعات کامل و واقعی از کارکرد شهرداری، وارد فعالیت‌ شود، اظهار داشت: مدیران و معاونان شهرداری تبریز، موظف‌‌اند کارکرد عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شهر را در قالب گزارش‌های دقیق مکتوب و شفاهی، در خدمت منتخبان محترم قرار دهند؛ این راهکار، قطعاً مانع از انتقال اطلاعات حاشیه‌ساز و نادرست خواهد شد.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: در یک برآورد کلی، جهتگیری شهرداری تبریز در چهار سال اخیر، ایجاد تحول در حوزه‌های عمرانی و خدماتی، ارتقای شاخص‌های فرهنگی‌و‌اجتماعی شهر، تقویت ساختار تشکیلاتی و منابع انسانی شهرداری، تحصیل رضایت شهروندان و تکریم ارباب رجوع بوده است.

منتخبان شورای پنجم نیز در این دیدار، با تاکید بر این‌که فضای همدلی، مهم‌ترین ضرورت تعامل شهرداری و شورا است، از شاخص‌های مختلف شهرداری تبریز در حوزه‌های مختلف عمرانی و اجتماعی سال های گذشته، مطلع شدند.

همچنین در این جلسه، مظفر سلیمانی معاون اداری و مالی شهرداری تبریز، گزارشی از وضعیت اداری، مالی و اقتصادی شهرداری تبریز ارائه داد.

در پایان این جلسه مقرر شد، نشست‌های آتی، با گزارش هر یک از معاونان شهردار تبریز، پیگیری شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار