رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۱
  • کد خبر : 9974
  • چاپ خبر : در پنج نقطه از سطح شهر یزد پنج آبنما احداث می شود

در مجموع در پنج نقطه از سطح شهر یزد پنج آبنما احداث می شود که احداث آبنماها با توجه به اقلیم شهری یزد، فضای خوبی ایجاد خواهد کرد.

به گزارش شورانیوز از یزد ، محمدرضا عظیمی‌زاده در سیصد و  هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد در مورد ساماندهی فضای پارک‌ها و بهبود وضعیت آنها اظهار داشت: در برخی پارک‌ها نظیر پارک هفت تیر آبنما احداث شده که تا پایان هفته جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: در مجموع در پنج نقطه از سطح شهر یزد پنج آبنما احداث می شود که احداث آبنماها با توجه به اقلیم شهری یزد، فضای خوبی ایجاد خواهد کرد.

عظیمی زاده با اشاره به انتقادات برخی اعضای شورای شهر در مورد وسایل بازی پارک‌ها نیز بیان کرد: استانداردسازی وسایل بازی در پارک‌ها در بسیاری از مناطق انجام شده اما اگر هنوز وسیله استاندارد نشده ای در سطح پارک‌ها وجود دارد، اعلام شود تا در اسرع وقت نسبت به استانداردسازی و رفع مشکلات آن اقدام شود.

شهردار یزد در بخش دیگری از سخنان خود از خریداری پنج دستگاه اتوبوس شهری خبر داد و اظهار داشت: این اتوبوس‌ها تا آخر هفته جاری در مسیرهای شلوغ سطح شهر یزد مورد استفاده قرار خواهد کرد.

عظیمی زاده با اشاره مشکلات ایجاد شده در تغییر کیفیت قیر بیان کرد: در سه روز گذشته با توجه به مشکل در کیفیت قیر ارائه شده، آسفالت معابر انجام نشد و مقرر شد آزمایش‌های مختلف در قیر ارائه شده انجام شود و پس از تائید کیفیت قیر، مجدد کار آسفالت معابر انجام شود.

رئیس شورای شهر و عضو هیئت رئیسه شورا نیز در این جلسه به محکوم کردن اقدامات تروریستی اخیر در تهران پرداختند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار