رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
  • کد خبر : 9946
  • چاپ خبر : هنوز هیچگونه افزایش کرایه ای ابلاغ نشده

عضو شورای شهر تهران در مورد افزایش کرایه های حمل و نقل عمومی گفت: علی رغم اینکه وقت قانونی آن نیز سپری شده شورای شهر هنوز هیچگونه افزایش کرایه ای ابلاغ نکرده و  نسبت به زمان قانونی خلف وعده شده است.

به گزارش شورانیوز از تهران ، ابوالفضل قناعتی، عضو شورای شهر تهران در مورد افزایش کرایه های حمل و نقل عمومی گفت: علی رغم اینکه وقت قانونی آن نیز سپری شده شورای شهر هنوز هیچگونه افزایش کرایه ای ابلاغ نکرده و  نسبت به زمان قانونی خلف وعده شده است.

وی در مورد خبری که از فرمانداری تهران مبنی بر اینکه نرخ های جدید  حمل و نقل درون شهری تا پایان خرداد اعلام میشود گفت: نباید تا این مدت زمانی به طول می انجامید و باید زودتر اعلام می شد. قانون می گوید ۲۰ روز کاری شورای حل اختلاف فرصت پاسخگویی دارد والان تقریبا از ۱۵ فروردین نه ۲۰ فروردین بایستی پرونده به شورای حل اختلاف انتقال پیدا می کرد.

او در مورد عدم هماهنگی بین شورای شهر وفرمانداری تهران در این مورد  افزود: عدم هماهنگی از شورای شهر نیست و از طرف وزارت کشور است که باید براساس برنامه زمانی خود انجام می داد. ما نمی توانیم زمان دقیقی اعلام کنیم و از زمان آن گذشته است و در واقع مشخص است که زمان آن گذشته است.

عضو شورای شهر تهران در مورد احتمال افزایش کرایه ها افزود: پیشنهاد شورا یک بحث است و مصوبه بحث اختلاف یک بحث دیگر، پیشنهاد شورای شهر ۱۰ درصد تاکسی ۱۵ درصد مترو و اتوبوس است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار