رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 11 May
  • شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
  • کد خبر : 9929
  • چاپ خبر : لزوم  پایش، کنترل و نظارت دقیق ایستگاه‌ها و ناوگان حمل و نقل عمومی

رئیس کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم می‌دانم اهمیت پایش، کنترل و نظارت دقیق و تمام‌وقت تأسیسات‌ها، سیستم‌ها، پایانه‌ها، ایستگاه‌ها و ناوگان حمل و نقل عمومی و نیمه‌عمومی توسط نه فقط مسؤولان و مدیران حمل و نقلی بلکه مدیران و پرسنل نظامی-امنیتی را تأکید و گوشزد کنم.

به گزارش شورانیوز از اصفهان، غلامرضا شیران پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: به ارواح پاک شهدای ۱۲ رمضان امسال که توسط ایادی آمریکا، عربستان تروریسم و مزدوران نادان آن‌ها در محوطه مرقد امام(ره) به شهادت رسیدند، درود می‌فرستیم.

وی افزود: لازم می‌دانم اهمیت پایش، کنترل و نظارت دقیق و تمام‌وقت تأسیسات‌ها، سیستم‌ها، پایانه‌ها، ایستگاه‌ها و ناوگان حمل و نقل عمومی و نیمه‌عمومی توسط نه فقط مسؤولان و مدیران حمل و نقلی بلکه مدیران و پرسنل نظامی-امنیتی را تأکید و گوشزد کنم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تجارب تلخ جهانی به ویژه در خطوط ریلی، ترمینال‌ها، اتوبوس‌های شهری و بین شهری، فجایعی را نشان می‌دهد که در معادلات مدیریتی موضوع امنیت و حفاظت در آن‌ها کمتر دیده شده بوده است و عده‌ای تاوان آن‌ها را نیز پرداخته‌اند.

وی یادآور شد: البته این مهم علاوه بر تأمین مالی به صورت فوری نیازمند نیروی ناظر، کنترل‌کننده، باهوش، علاقه‌مند به امنیت و ایمنی مردم، تمام‌وقت و مسؤولیت‌شناس است تا با دقت خود اجازه ندهد در این‌گونه سیستم‌ها خرابکاری راه پیدا کند که پیگیری این موضوع مهم را به جد از شهردار، مدیران و پرسنل حوزه‌های حمل و نقلی درون و برون‌شهری تقاضامندم؛ همچنین از مسؤولان انتظامی و امنیتی شهر و استان اصفهان نیز در این خصوص انتظار دقت بیشتری وجود دارد.

شیران خطاب به کلیه مدیران و مسؤولان ترافیکی مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان تأکید کرد: بسیاری از خیابان‌های محلی در دل محله‌های شهر اصفهان فاقد پیاده‌رو است، علاوه بر آن آسفالت در این‌گونه خیابان‌ها یک‌پارچه صورت گرفته که لازم است حداقل با جدا کردن معبر عابران پیاده از سواره ایمنی عابران پیاده، کودکان و معلولان را افزایش داد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار