رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
  • کد خبر : 9876
  • چاپ خبر : جلسات به دستور ریاست شورا لغو شد/شورای چهارم زمانی افول کرد که نحوه مدیریت و ریاست دکتر دبیری را پذیرفت

یک عضو شورای شهر تبریز گفت: با مصاحبه دبیری همه ما متهم شده‌ایم و مردم هم از دستمان ناراحت هستند اما باید بگویم قرار تشکیل چندین باره جلسات به دستور ریاست شورا لغو شد و این امر به هیچ‌وجه ربطی به معترضان نتیجه انتخابات ندارد.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، محمدحسن اسوتچی اظهار کرد: دکتر دبیری، رئیس شورای چهارم تبریز اخیراً مصاحبه‌ای در خصوص اینکه جلسه شورای چهارم در ۲۱ خرداد ماه برپا خواهد شد و اشاره کردند که اعضای معترض در جلسه حضور داشته باشند، قبلاً نیز مصاحبه‌ای با چنین مضمونی انجام داده و برخی خبرگزاری‌ها هم پیاز داغ موضوع را زیادتر کردند و دلیل اصلی عدم تشکیل جلسات شورای چهارم پرهیز حضور اعضای معترض به نتیجه انتخابات عنوان شد.

وی با بیان اینکه در مصاحبه اخیر رئیس شورای شهر تبریز کاملاً یک طرفه برخورد شده است، گفت: با مصاحبه دبیری همه ما متهم شده‌ایم و مردم هم از گله‌مند شده‌اند و عنوان داشته‌اند که رأی نیاورده‌اید خوب نیاوردید بقیه چه گناهی دارند، موظف هستید تا پایان شورای چهارم در جلسه حاضر شوید.

اسوتچی گفت: رسانه‌ای که پیاز داغ ماجرا را با مصاحبه دبیری زیاد می‌کند، موظف به مصاحبه با همان اعضای معترض نام برده هم هست.

این عضو شورای شهر تبریز اظهار کرد: باید رسانه‌ها یک طرفه برخورد نکرده و هر دو طرف ماجرا را یکسان ببینند.

وی با تاکید به اینکه شیوه مدیریتی دبیری به صورت اروپایی و آمریکایی است، گفت: در حال حاضر اعضای هیأت رئیس شامل افراد نزدیک به رئیس شوراست که به دبیری برای انتخابات ریاست شورای شهر رأی داده بودند و شیوه مدیریت اروپایی و آمریکایی وی را پذیرفته‌اند.

وقتی جلسه‌ای تشکیل نداده‌اید چرا مدعی عدم حضور معترضان هستید

این عضو شورای شهر تبریز تصریح کرد: اگر شیوه مدیریتی اروپایی و آمریکایی نبود و با مدیریت اسلامی شورا اداره می‌شد، هر تصمیم و مصوبه‌ای که اعضای هیأت رئیس داشت به صورت شفاف اعلام می‌شد نه اینکه اول جلسات را تشکیل می‌دهند و بعد ادعای عدم شرکت اعضای معترض را مطرح می‌کنند.

اسوتچی افزود: دبیری وقتی جلسه‌ای تشکیل نداده چرا باید مصاحبه کند و در مصاحبه خود عدم تشکیل جلسات شورای چهارم را گردن اعضای معترض به نتیجه انتخابات بیاندازد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی شیوه مدیریتی رئیس شورای چهارم تبریز را آمریکایی و اروپایی می‌دانم به خاطر این است که بعد از انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه قرار تشکیل جلسه شورای چهارم در ۳۱ اردیبهشت از چند روز قبل انتخابات معین شده بود که دقیقاً یک روز بعد از انتخابات از دفتر خود رئیس شورا با اعضاء تماس گرفتند و جلسه را لغو کردند.

عضو شورای چهارم شهر تبریز ادامه داد: قرار تشکیل جلسه بعدی در ماه مبارک رمضان و بعد از افطار بود که حتی من گفتم بهتر است قبل از افطار تشکیل شود، دوباره از دفتر دکتر دبیری تماس گرفتند و جلسه را لغو کردند، جلسه سوم هم مصادف با ۱۴ خرداد ماه بود که به علت تعطیلی تشکیل نشد.

وی خطاب به رئیس شورای چهارم تبریز گفت: چه کسی دو جلسه بعد انتخابات را تعطیل کرده و این تعطیلی چه ربطی به اعضای معترض دارد، چگونه می‌توانید چنین ادعایی کنید؟

حداقل با ۱۴ محب خود جلسه تشکیل می‌دادید، رسمیت که داشت

اسوتچی با بیان اینکه ادعای عدم شرکت در جلسات شورا زمانی اتفاق می‌افتد که جلسه‌ای تشکیل شود و بعد ببینند چه کسی آمده و یا نیامده است، گفت: دبیری با ۱۴ رای محبان خود به ریاست شورای چهارم رسید؛ اگر همین ۱۴ نفر رای‌دهنده به دبیری که جزو اعضای هیأت رئیس شورا هم هستند، در جلسات شرکت می‌کردند جلسه رسمی بود ولی وقتی دبیری زورش به آنها نمی‌رسد و بنابه به هر دلیلی یا مدیون بودن به آنها و سایر موارد نمی‌تواند آنها را به جلسه بکشاند؛ نگوید اعضای معترض در جلسه حاضر نشده‌اند.

وی بیان کرد: یک مورد بگوید که به بنده خبر تشکیل جلسه شورا را داده و من هم شرکت نکرده‌ام.

عضو شورای چهارم متذکر شد: دبیری می‌توانست به ۱۴ نفر محب خود و اعضای هیأت رئیس بگوید که اکثریت مهربان بیایید جلسه شورا را تشکیل دهیم و بعد به هیأت رئیس مهربان‌ هم می‌گفت که بیایید صورت جلسه تنظیم کنیم ولی وقتی زورش به آنها نمی‌رسد و حرفش را نمی‌تواند به کرسی بنشاند، تقصیر را گردن سایر اعضاء نندازد و مردم را با صحبت‌های تنش‌زای خود ناراحت نکند که آنها هم به ما بگویند چرا به خاطر رای نیاوردن نظم شورا را به هم می‌زنید.

دبیری چون در اروپا بزرگ شده‌ با همان سبک پیش می‌رود

وی با بیان اینکه مصاحبه‌های اخیر رئیس شورای چهارم تبریز با همان سبک مدیریتی آمریکایی و اروپایی است، گفت: من به خود دکتر دبیری هم گفتم که چون در اروپا بزرگ شده‌ای، با همان سبک پیش می‌روی و اصلاً نگران نباش هیچ‌کس ریاست تو را از دستت نخواهند گرفت و تا آخر عمر رئیس خواهی ماند ولی دیگر نامردی نکن و کوتاهی خود را گردن دیگر نیانداز.

اسوتچی افزود: رئیس شورای تبریز مدعی شده که علت لغو جلسات به خاطر این بود که نایب رئیس شورا گفته برخی از اعضا معترض به نتیجه انتخابات هستند و به احتمال زیاد در جلسات شرکت نکنند و از این رو جلسات را تشکیل نداده‌ام.

وی تاکید کرد: شورای چهارم تبریز زمانی افول کرد که نحوه مدیریت و ریاست دکتر دبیری را پذیرفت، حال که چنین مصاحبه‌هایی انجام می‌شود نشانه این است که شورای چهارم لایق  هر اتفاقی هست.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار