رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
  • کد خبر : 9820
  • چاپ خبر : یکشنبه آینده جلسه شورابرگزار خواهد شد

رئیس شورای شهر چهارم تبریز گفت: ما از همه همکاران انتظار داریم تا در جلسات باقی مانده شرکت کنند و فکر می‌کنم که دوستان نیز همین کار را انجام خواهند داد.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، شهرام دبیری  در پاسخ به پرسش زمان و چگونگی برگزاری جلسه شورای شهر بعد از تعطیلات هفته‌های اخیر اظهار کرد: ان‌شاالله یکشنبه آینده جلسه بعدی شورا را برگزار خواهیم کرد و از اعضای دیگر شورای چهارم نیز انتظار داریم در این جلسه شرکت کنند.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر مشخص بودن یا نبودن دستورجلسه، جلسه پیش رو گفت: جلسه آینده به لوایح ارسالی شهرداری اختصاص خواهد داشت.

رئیس شورای چهارم همچنین با تاکید بر این که در اولین جلسه شورای پنجم رای‌گیری برای مشخص شدن هیأت رئیس و رئیس شورای پنجم انجام خواهد شد، تاکید کرد: جلسه‌ای که در دانشگاه تبریز برگزار شده و هیأت رئیس سنی شورا در آن انتخاب شده بود، جلسه‌ای دوستانه و غیررسمی بود و البته احتمالاً این جلسات تا آغاز  جلسات شورای پنجم به همین شکل برگزار خواهد شد تا اعضای منتخب با آمادگی بهتر وارد شورای پنجم شوند.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر احتمال عدم حضور اعضای فعلی و معترض شورای چهارم به نتیجه انتخابات در جلسه آینده گفت: ما از همه همکاران انتظار داریم تا در جلسات باقی مانده شرکت کنند و فکر می‌کنم که دوستان نیز همین کار را انجام خواهند داد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه شورای چهارم تا چهاردهم مرداد ماه سال جاری به فعالیت خود ادامه داد، گفت: با توجه به اعتراضات بوجود آمده در روزهای پس از اعلام نتایج شورای پنجم باعث شده هنور جلسه‌های شورای چهارم برگزار نشود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار