رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
  • کد خبر : 9818
  • چاپ خبر : مدیریت شهری همدان از لحاظ تجربه، علمی و پژوهشی به شرایط ایده‌آل رسیده

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه مدیریت شهری همدان از لحاظ تجربه، علمی و پژوهشی به شرایط ایده‌آل رسیده است، گفت: بر این اساس پروژه‌هایی که برای شهر لازم است، پیگیری و اجرایی می‌شود و مواردی که به صلاح نیست، محقق نمی‌شود.

به گزارش شورانیوز از همدان، رضا میرزایی در کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورا با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات،‌ اظهار کرد: هموطنان با حضور گرم خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر به امر رهبری لبیک گفته و حماسه‌ای دیگر آفریدند.

وی به اجرای  طرح پیاده‌راه بوعلی در شورای چهارم اسلامی شهر همدان پس از گذشت ۲۰ سال از تصویب شورای عالی شهرسازی، اشاره کرد و گفت: پس از حدود سه دهه اجرای پل میدان بار همدان نیز در دست اجرا است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان  بیان کرد: پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی و قرآنی همدان نیز یک پروژه نیمه‌کاره بود که در شورای چهارم با حمایت اعضای شورا و همت شهرداری فاز اول آن به اتمام و بهره‌برداری رسید.

وی تشکیل مرکز مطالعات و پژوهش‌ها و کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورا از دیگر اقدامات قابل توجه شورای چهارم دانست و افزود: با تشکیل مرکز مطالعات، پروژه‌هایی که کارایی لازم و کافی را ندارند، اجرایی نشده و هزینه‌ای هم هدر نمی‌رود.

میرزایی با تأکید بر اینکه در حال حاضر مدیریت شهری از لحاظ تجربه، علمی و پژوهشی به شرایط ایده‌آل رسیده است، تصریح کرد: بر این اساس پروژه‌هایی که برای شهر لازم است، پیگیری و اجرایی می‌شود و مواردی که به صلاح نیست، محقق نمی‌شود.

وی همدان را از شهرها و استان‌های پایلوت‌ گردشگری دانست و ادامه داد: بر این اساس باید میزان حضور گردشگران را افزایش داد که این امر با ایجاد بسترها و سرمایه‌گذاری‌های مختلف محقق می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در ادامه با اشاره به پروژه زمین مخابرات،‌ خاطرنشان کرد: شورا و شهرداری به طور قطع در این خصوص کمک خواهند کرد که طرح به صورت VIP مراحل خود را برای اخذ مجوز و پروانه طی کند تا در اسرع وقت پروژه به سرانجام برسد؛ لازم است دیگر دستگاه‌های مرتبط هم مساعدت لازم را در این خصوص داشته باشند.

سرمایه‌گذار بخش خصوصی پروژه مجموعه تجاری، فرهنگی و ورزشی زمین مخابرات نیز در این جلسه، گفت: تمام استانداردها برای طراحی پروژه مدنظر است و باید به آن به عنوان یک طرح ملی نگاه کرد.

محسن خشنودان پروژه را نیازمند حدود ۶۵۰ پارکینگ دانست و اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده تا هزار پارکینگ در این پروژه تحویل دهیم.

وی با بیان اینکه برای تأمین انشعابات پروژه نیازمند حمایت و همکاری دستگاه‌های مرتبط هستیم، افزود: اجرای این طرح اشتغالزایی حدود ۷۰۰ نفر را به صورت مستقیم و در مجموع یک هزار نفر را به دنبال خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار