رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April
  • دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
  • کد خبر : 9799
  • چاپ خبر : موج خرداد هیچگاه از جوش و خروش نمی‌افتد

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: امام خمینی(ره) شخصیتی است که با یک عمر مجاهدت خستگی ناپذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی(ص) بنیان نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد.

به گزارش شورانیوز از کرج ، علی حاج کاظم اظهارداشت: امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است. نام او پرچم انقلاب، راه او راه انقلاب و اهداف او اهداف این انقلاب است؛ لذا وظیفه همه ماست که با توکل به خدا و تقویت روح اخلاص و همبستگی حرکت عظیمی را که امام بزرگوار آغاز کرده‌اند، ادامه دهیم.

این عضو شورای اسلامی شهر کرج در ادامه با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) عالم فرزانه‌ انقلاب اسلامی ایران است که حماسه ماندگارش در پروراندن و بارور شدن انقلاب اسلامی همواره در اذهان ملت ایران و جهان باقی خواهد ماند، افزود: ملت به اقتدای اندیشه ژرف و تدابیر ارزشمند امام خمینی (ره) و ارزش‌های دین مبین اسلام و فرهنگ ایثار و شهادت توانست بر نظام شاهنشاهی پیروز شود و دست دشمنان و مستکبران را از تاریخ این مرز و بوم برای همیشه ایام کوتاه نماید.

حاج کاظم با بیان اینکه نیمه خرداد ماه سالروز آغاز نهضت امام خمینی(ره) و همچنین عروج ملکوتی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) است، ادامه داد: این ایام تاریخی انقلاب اسلامی ایران روز تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌ العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) است و ملت شهید پرور ایران اسلامی با شرکت باشکوه در مراسم سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی بار دیگر با آرمان‌های امام راحل بیعت می‌کنند.

وی در ادامه با اذعان به اینکه قیام پانزده خرداد اسطوره قدرت ستمشاهی و افسانه‌های رژیم طاغوتی را در هم شکست، گفت: موج خرداد هیچگاه از جوش و خروش نمی‌افتد و هیچ زمانی شعله‌های سرکش این حرکت انقلابی فرو نخواهد نشست؛ زیرا آرمان‌های یک ملت بزرگ و شجاع در این روز و در قالب یک اجتماع حقیقت طلبانه متجلّی شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر کرج در پایان افزود: همزمان با فرارسیدن سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و خاطره قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، شاهد آن هستیم که بیش از پیش آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی در جهان طنین‌انداز شده است و آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نیز با عبور از مرزهای جغرافیایی به عمق دل‌های سایر آزادیخواهان جهان نفوذ کرده و در حال به ثمر نشستن است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار