رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
  • کد خبر : 9782
  • چاپ خبر : شهرداری علی‌رغم محدودیت درآمد، پروژه‌های بزرگی در حال اجرا دارد

استاندار اردبیل گفت: شهرداری علی‌رغم محدودیت درآمد، پروژه‌های بزرگی را در شهر اردبیل در حال اجرا دارد و سرعت انجام این پروژه ها نیز رضایت بخش است.

به گزارش شورانیوز از اردبیل  ، مجید خدابخش استاندار اردبیل گفت: پروژه‌های عمرانی شهرداری با سرعت مناسب در فصل کاری در حال اجراست تا زمینه رضایتمندی مردم فراهم آید.

وی ادامه داد: پل قدس که در حل مشکل ترافیکی شهر اردبیل مؤثر است، توسط پیمانکار حتی در شیفت کاری شب در حال اجراست که تا ۱٫۵ ماه آینده رینگ اول آن تکمیل شده و آماده افتتاح است.

استاندار اردبیل اظهار کرد: پیمانکار قول داده تا در سال آینده و همزمان با هفته دولت این پروژه به صورت کامل تکمیل و افتتاح شود تا شهروندان با حل مشکل ترافیکی به راحتی در این مسیر تردد کنند.

خدابخش بیان کرد: مشاور و پیمانکار این پروژه با مهندسی ارزش و تدبیری شایسته تلاش کردند تا بدون اینکه یک متر جابه‌جایی تأسیسات و لوله‌های آب و یا گاز انجام شود، پروژه را به سرعت به جلو ببرند.احداث پل قدس می‌تواند به روان‌سازی ترافیک در بزرگراه شهدا منتهی به خیابان شهید یسری و همچنین خیابان امام خمینی (ره) کمک کرده و زمینه تسهیل در رفت و آمد عموم مردم را فراهم کند.

استاندار اردبیل اضافه کرد: خدابخش همچنین در بازدید از پل در حال احداث داروپخش اضافه کرد: این پل با پیشرفت ۸۰ درصد تا پایان تابستان تکمیل شده و آماده افتتاح خواهد بود.

وی گفت:  احداث پل داروپخش نیز همچون پل قدس گره‌گشای مشکلات ترافیکی در منطقه پرجمعیت ۱۳گانه اردبیل خواهد بود تا هموطنان ساکن در این منطقه بتوانند با استفاده از پل داروپخش ترافیک روان و کم حادثه‌ای را شاهد باشند.

خدابخش در پایان اظهار کرد: شهرداری به رغم محدودیت منابع درآمدی، پروژه‌های ارزشمندی را در سطح شهر اردبیل آغاز کرده که با استفاده از فصل کاری در جبهه‌های مختلف این پروژه‌ها با سرعت در حال اجراست تا رضایت عموم هموطنان فراهم آید.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار