رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
  • کد خبر : 9770
  • چاپ خبر : امیدوار هستیم بر اساس قول رئیس‌جمهورشاهدجریان دائمی آب زاینده‌رودباشیم

امینی با اشاره به اخباری که مبنی بربسته شدن مجدد آب زاینده‌رود در روزهای آینده دارد، تصریح کرد: امیدوار هستیم تدابیر دولت بر اساس قول رئیس‌جمهور مبنی جریان دائمی آب زاینده‌رود به‌گونه‌ای باشد که این خواسته مهم و به‌حق مردم اصفهان اجرایی شود.

به گزارش شورانیوز از اصفهان ، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان پیش از ظهر امروز در یک‌صد و هفتاد و نهمین صحنی علنی این شورا با اشاره به سالروز رحلت بنیان‌گذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام خمینی (ره) شخصیت بزرگی بود که نمی‌توان در جمع بزرگان تاریخ به‌جز انبیا و ائمه معصومین، نسخه‌ای مشابه با آن را یادکرد.

رضا امینی بابیان اینکه امام خمینی (ره) در دوران پیش و پس از انقلاب اسلامی فعالیت‌هایی گسترده‌ای کردند، گفت: ایشان ملت ایران را از دنیای ظلم و تاریکی رژیم شاهنشاهی به شمت نور و روشنی حرکت دادند؛ حضور بیش از ۱۰ میلیون نفری برای تشییع پیکر بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی در جهان بی‌نظیر بوده است.

وی با اظهار اینکه روز ۱۴ خرداد سالروز انتخاب رهبر جدید انقلاب نیز هست، تأکید کرد: انتخاب امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مرهمی بر زخم دل داغ‌دیده امت بود و امروز شاهد سه دهه مدیریت مدبرانه ایشان بر کشتی انقلاب هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، ۱۵ خرداد را یادآور رشادت مردم غیور در زمان ستم‌شاهی عنوان و اظهار کرد: این روز در تقویم کشور ما از اهمیت بسزایی برخوردار است؛ کشتار مردم شهرهای تهران، قم و ورامین ازجمله مقدماتی برای پیروزی انقلاب اسلامی شد که همواره باید یاد این شهدا را گرامی بداریم.

امینی بابیان اینکه روز ۱۵ خرداد به‌عنوان روز جهانی محیط‌زیست نیز نام‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: این موضع برای کشورهای جهان از اهمیت بالایی برخوردار است ولی شاهد هستیم در آستانه این روز دولت آمریکا خروج خود را از کنوانسیون آب و هوایی اعلام می‌کند.

وی با اشاره به اخباری که مبنی بربسته شدن مجدد آب زاینده‌رود در روزهای آینده دارد، تصریح کرد: امیدوار هستیم تدابیر دولت بر اساس قول رئیس‌جمهور مبنی جریان دائمی آب زاینده‌رود به‌گونه‌ای باشد که این خواسته مهم و به‌حق مردم اصفهان اجرایی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بابیان اینکه ۲۰ خرداد به‌عنوان روز صنایع‌دستی مطرح‌شده است، گفت: مسئولان از حداقل امکانات و خواسته‌های این فعالان این عرصه غافل نشوند و شرایط موردنیاز آن‌ها را پیش‌بینی کنند تا شاهد افول و نابودی رشته‌های صنایع‌دستی نباشیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار