رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
  • کد خبر : 9764
  • چاپ خبر : با تحقق بودجه، ۹۶ درصد از پروژه های تعریف شده اجرایی می شود

شهردار شیراز گفت: تا پایان سال جاری و با تحقق بودجه، ۹۶ درصد از پروژه های تعریف شده در این برنامه توسعه، اجرایی می شود.

به گزارش شورانیوز از شیراز، علیرضا پاک‌فطرت در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه ۹۶۶ درصد پروژه های پیش بینی شده در برنامه پنج ساله دوم شهرداری محقق شده است، اظهار داشت: برنامه توسعه پنج ساله دوم شهرداری شیراز که از ابتدای سال ۹۲ تا پایان سال ۹۶ را در بر می گیرد، شامل ۱۱۴۷ پروژه شامل ۱۶۹ پروژه فرهنگی اجتماعی، ۱۰۰ پروژه اقتصادی، ۲۸۶ پروژه زیست محیطی، ۴۵۵ پروژه کالبدی شهری و ۱۳۷ پروژه مدیریت شهری است.

وی ادامه داد: تحقق بودجه در برنامه ۵ ساله دوم ۱۳ هزار میلیارد تومان بوده که تا پایان سال، ۹۲ درصد از آن محقق خواهد شد.

شهردار شیراز در ادامه با انتقاد از برخی مسائل مطرح شده، تاکید کرد که هیچ زمانی برای پست و مقام در را به دیوار نکوبیده بلکه انتخاب شده است.

پاک فطرت افزود: برای آنکه به‌عنوان شهردار شیراز انتخاب شوم، لابی‌گری نکرده و با هیچ یک از اعضای شورا رایزنی نکرده‌ام.

وی با بیان اینکه تلاش و در به دیوار کوبیدن برای کسب پست و مقام را خواری می‌داند، خاطرنشان کرد: شهرداری محل کار است نه سیاسی‌کاری، و کسانیکه نمی‌خواهند کار انجام دهند، سیاسی‌کاری می‌کنند.

شهردار شیراز ادامه داد: برای انجام دادن کار همواره با مشکلات و دشواری‌هایی مواجه هستیم اما برای آنکه کاری را هرچند ساده، انجام ندهیم، هزاران بهانه وجود دارد و یکی از بهانه‌های رایج، سیاسی کردن مسائل است.

پاک‌فطرت ادامه داد: تمام مدیرانی را که من سرکار آورده و انتخاب کرده‌ام، اگر خارج از مجموعه شهرداری قادر به کسب درآمدی ۲ تا ۵ برابری آنچه امروز به‌عنوان حقوق دریافت می‌کنند، نباشند، من در انتخابم اشتباه کرده‌ام.

وی مدیران کنونی شهرداری شیراز را از توانمندترین مدیران دانست و تصریح کرد: به همه مدیران شهرداری نیز اعلام می‌کنم، اگر کسی از اینکه نکند جایش عوض شود و خللی در مدیریت و پستش ایجاد شود، می‌لرزد، دیگر به‌درد مدیریت در شهرداری نمی‌خورد.

شهردار شیراز گفت: بی‌تردید فردی که بخواهد با در به دیوار زدن و لابی‌گری و … به عنوان مدیر شهری منصوب شود، قطعا مدیر موفقی نخواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار