رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April
  • چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
  • کد خبر : 9723
  • چاپ خبر : پروژه های عمرانی محقق شده در تاریخ ۶۰ ساله شهرداری این کلانشهر برابری می کند

شهردار کرج گفت: به جرات می توان ادعا کرد که برخی از پروژه های عمرانی به بهره برداری رسیده در دوره چهارم شورای شهر کرج با دیگر اقدامات عمرانی محقق شده در تاریخ ۶۰ ساله شهرداری این کلانشهر برابری می کند و این در حالی است که تمامی طرح های خدماتی، عمرانی و فضای سبز ایران کوچک در چهار سال گذشته علی رغم رکود اقتصادی حاکم راه اندازی شده است.

به گزارش شورانیوز از کرج ، علی ترکاشوند این مطلب را عنوان کرد و گفت: پروژه های خدماتی، عمرانی و فضای سبز اجرا شده در دوره چهارم شورای اسلامی شهر کرج از نظر قدرت اجرایی و وسعت پروژه به اندازه ای ارزش دارد که تا قبل از آن چنین اقدامات عمرانی مهمی در کلانشهر کرج محقق نشده بود.

شهردار کرج اظهار داشت: مدیریت شهری کرج در دوره چهارم شورای اسلامی شهر، طی چهار سال گذشته به نحوی تلاش کرد تا بهترین خدمات را به مردم کرج ارائه دهد که از جمله این اقدامات می توان به ایجاد یک هزار هکتارعرصه فضای سبز در ایران کوچک اشاره کرد.
ترکاشوند گفت: برخی پروژه های عمرانی مانند تکمیل ادامه بلوار ماهان سال ها به تاخیر افتاد بود که در ۴ سال گذشته از این پروژه ها بهره برداری های لازم به عمل آمد.
این مسئول علاوه بر اقدامات عمرانی مجموعه مدیریت شهری کرج در مدت زمان مذکور موفق شد تا در اراضی باعستان، ۵۰۰ هکتار جنگلکاری را محقق سازد که این مهم با مصوبات خوب شورا و در شرایط رکود اقتصادی اجرایی شد.
شهردار کرج در ادامه با تشکر و قدردانی از تمامی دستگاههای اجرایی شهر در همراهی با مدیریت شهری به منظور راه اندازی پروژه های مختلف عمرانی و خدماتی یادآور شد: پلیس راهور در تمام مدت اجرای پروژه ها با اقداماتی مانند هدایت ترافیکی کمک شایانی به پیشرفت پروژه و افتتاح هرچه سریعتر آنها داشت و همسو با این مجموعه عمل کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار