رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
  • کد خبر : 9719
  • چاپ خبر : شهرداری در خصوص عدم اجرای پروژه برج حکم‌آباد توضیحات لازم را ارائه دهد

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: باید شهرداری قزوین در خصوص عدم اجرای پروژه برج حکم‌آباد توضیحات لازم را ارائه بدهد.

به گزارش شورانیوز از قزوین، فرج‌اله فصیحی‌رامندی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که صبح امروز در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار کرد: ۱۴۴ خرداد سالروز رحلت جانگداز امام خمینی(ره) است که در این روز همه آحاد مردم در فراق یار از دست رفته داغدار هستند.

وی با بیان اینکه امام راحل با توکل به خدا و روحیه جهادی که داشتند در برابر حکومت پهلوی ایستادند و انقلاب اسلامی را برپا کردند، بیان کرد: امروز وظیفه همه قشرهای مختلف مردم است که ادامه‌دهنده اهداف و آرمان‌های این امام بزرگوار و شهدا باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین افزود: باید آحاد جامعه در مسیر احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی حرکت کنند و نهضت امام خمینی(ره) را بیش از گذشته تقویت کنند.

فصیحی‌رامندی با اشاره به اینکه آرامش و امنیتی که امروز در کشور حاکم است مرهون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهیدان و رهبری و هدایت‌های مقتدرانه امام خمینی(ره) است، عنوان کرد: امروز همه مردم باید قدردان زحمات آن‌ها بوده و در مسیر احیای اهداف شهدا در جامعه تلاش کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه در سالروز رحلت امام خمینی (ره) برنامه‌های مختلفی درسطح استان قزوین برگزار می‌شود، بیان کرد: این برنامه‌ها باید در راستای تبیین صبر و ایثار امام راحل و شهیدان در برپایی انقلاب اسلامی باشد تا آحاد جامعه بیشتر با سیره و منش آن‌ها آشنا شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به ماه مبارک رمضان مطرح کرد: در این ماه هم برنامه‌های مختلفی به منظور یاری رساندن به نیازمندان و مستمندان جامعه اجرا می‌شود که باید تلاش کرد اجرای چنین برنامه‌هایی در سطح استان قزوین ارتقا یابد.

فصیحی‌رامندی با اشاره به برنامه‌های اداره‌کل بهزیستی استان قزوین خاطرنشان کرد: این نهاد در ماه مبارک رمضان سرکشی از مددجویان نیازمند را قالب طرح ضیافت مهر دارد که از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین هم دعوت شده در این برنامه مشارکت کنند.

وی تصریح کرد: اجرای طرح‌ها در راستای کمک به نیازمندان کار پسندیده‌ای است و باید با ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه، نیازهای این قشر معظم جامعه را برطرف کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین به قرارداد سرمایه‌گذاری شهر آتیه در پروژه برج حکم‌آباد اشاره کرد و گفت: در این قرارداد ذکر شده اگر اجرای پروژه تا دهم اردیبهشت سال ۹۶ اجرا نشود، باید لغو شود.

فصیحی‌رامندی افزود: تاکنون هیچ‌گونه اقدام عملیات اجرایی در عملیاتی شدن این پروژه صورت نگرفته که باید شهرداری قزوین در این خصوص توضیحات لازم را ارائه دهد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار