رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
  • چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
  • کد خبر : 9705
  • چاپ خبر : وعده‌های دولت به مردم مثل چک سفیدامضا است

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه دولت در برابر وعده‌هایش متعهد است، گفت: وعده‌های دولت به مردم مثل چک سفیدامضا است، دولت باید مراقب باشد چک‌هایش برگشت نخورد.

به گزارش شورانیوز از تهران ، عباس جدیدی عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: این همه طرح و لوایح در شورای شهر به تصویب رسانده‌ایم، باید گزارشی ارائه شود تا مشخص شود کدام یک از آنها اجرایی شده است.

وی با تاکید بر اینکه کارخانه تصویب لوایح شده‌ایم، گفت: همه اعضای شورای شهر باید گزارش عملکرد چهارساله خود را ارائه کنند و شهردار تهران نیز گزارش عملکرد را ارائه دهد تا از این طریح روشنگری شود و اعضای پنجمین دوره شورای شهر تهران از اقدامات انجام شده مطلع شوند و این گزارش عملکرد کارنامه دوره چهارم شورای شهر تهران باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین تاکید کرد: راه خدمت و خدمت‌گذاری چیزی نیست جز جهاد و جهادگری و این میدان، میدانجهاد است.

جدیدی با بیان اینکه تبریک می‌گویم به دولت روحانی که رأی را از مردم گرفته‌اند و انشاءالله موفق باشد گفت: دولت در برابر وعده‌ها متعهد است، وعده‌های دولت به مردم مثل چک سفید امضا است، دولت مراقب باشد چک‌هایش برگشت نخورد.

وی با تاکید بر اینکه همه ما باید در برابر مردم پاسخگو باشیم، گفت: باید به مردم بگوییم که شورای شهر بوده‌ایم یا شورای شهرداری، موضوع املاک نجومی و فیش‌های نجومی چه بوده است؟ آیا بحث املاک نجومی را فقط معطوف کنیم به چند تخفیف به کارمندان شهرداری و اعضای شورای شهر؟ خوب است شهردار نسبت به این املاک واگذار شده در شورا حضور پیدا کند و این استخوان از زخم را خارج کند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار