رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
  • کد خبر : 9675
  • چاپ خبر : تاخیرهای طولانی مدت در پرداخت حقوق و مزایای پرسنل شهرداری رشت

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: عدم پرداخت به‌موقع حقوق و بیمه پرسنل زحمتکش شهرداری موجب بروز مشکلات معیشتی فراوانی برای آنان شده است واین موضوع باید به‌طور کامل برطرف شود.

به گزارش شورانیوز از رشت، مسعود کاظمی صبح امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه تاخیر در پرداخت حقوق مشکلات معیشتی را افزایش می‌دهد اظهار داشت: عدم پرداخت به‌موقع حقوق و بیمه پرسنل زحمتکش شهرداری موجب بروز مشکلات معیشتی فراوانی برای آنان شده است واین موضوع باید به‌طور کامل برطرف شود.

وی با بیان اینکه در دین مبین اسلام نیز به پرداخت به موقع دستمزد کارگر تاکید شده است افزود: پیامبرگرامی اسلام فرمودند “دستمزد کارگر راپیش از آنکه عرقش خشک شود پرداخت کنی” و تاخیرهای طولانی مدت در پرداخت حقوق و مزایای پرسنل شهرداری رشت توجیه ناپذیر است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت درباره آغاز به کارشورای پنجم رشت ابراز داشت: شورای پنجم رشت از نیمه مرداد ماه امسال رسماً فعالیت خود را آغاز می‌کند و برای ۱۱ نفر عضو شورای پنجم آرزوی توفیق در خدمات رسانی به شهروندان را دارم.

کاظمی شهر رشت را دارای ظرفیت‌های بسیار بالا خواند و افزود: امیدوارم در مدت فعالیت شورای پنجم، زمینه‌های توسعه بیشتر شهر رشت و گردشگری پذیری با استفاده از ظرفیت‌هایی همچون تالاب عینک افزایش یابد و متعاقب آن اشتغال و اقتصاد شهر بهبود پیدا کند.

وی با قدردانی از عملکرد شورای چهارم رشت اذعان داشت: همکاران شورایی در این مدت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات شهر وشهروندان به‌کار بستند که اجرای پروژه جمع آوری آب‌های سطحی لندفیل سراوان نمونه بارز این ادعا است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار