احداث فاز یک و دو بارانداز فراملی و منطقهای میدان میوه و ترهبار در قالب مشارکت با شرکت سرمایهگذاری آتیه است که در زمین متعلق به شهرداری واقع در جاده رشت – قزوین قرار دارد.
وی افزود: اگر بخواهیم بارانداز فراملی و منطقهای بسازیم باید به زیرساختهای خاص آن توجه کنیم تا میدان پیشرفتهای در شأن مردم قزوین احداث کنیم.
عضو شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: به مسؤولان مربوطه پیشنهاد دادیم متن لایحه اصلاح بارانداز فراملی و منطقهای اصلاح شود، زیرا نحوه مشارکت و سرمایهگذاری شرکت آتیه روشن نبود.
غیاثوند ادامه داد: همچنین نماینده شرکت آتیه که قرار بود در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین حضور یابد و برخی از ابهامات موجود را برطرف کند، حاضر نشد.
این عضو شورا با بیان اینکه بارانداز فراملی و منطقهای میدان میوه و ترهبار نیازمند مطالعات گستردهای است، عنوان کرد: در لایحه این بارانداز باید نحوه مشارکت شرکت آتیه سرمایهگذاری بخش خصوصی، واگذاری و مشارکت اصناف و اتحادیه، رعایت پیوستهای فرهنگی، اجتماعی، ترافیکی، اقتصادی و زیست محیطی و جانمایی واحدها و اصناف مشخص شود.
عضو شورای اسلامی شهر قزوین مطرح کرد: سرمایهگذاری مهمترین موضوع بارانداز فراملی و منطقهای میدان میوه و ترهبار بوده و در این راستا نیاز است که تمام دستگاهها در کنار هم قرار بگیرند و پیرامون حوزه اقتصادی، چگونگی واگذاری غرفهها و مشارکت اصناف بحث و تبادلنظر کرده تا بهترین نتیجه حاصل شود.
غیاثوند تصریح کرد: اگر در ساخت بارانداز فراملی و منطقهای میدان میوه و ترهبار، شورای اسلامی شهر قزوین کنارهگیری کرده و به عهده شهرداری قزوین سپرده شود و همچنین مشارکت اصناف در آن نباشد، این پروژه با شکست مواجه میشود.
وی خاطرنشان کرد: باید تمام پیشبینیهای لازم را در ساخت بارانداز فراملی و منطقهای میدان میوه و ترهبار در نظر گرفت تا بعد از ساخت با استقبال غرفهداران قزوینی مواجه شود و آنها از نحوه عملیات اجرایی این غرفهها رضایت داشته باشند.
عضو شورای اسلامی شهر قزوین ساخت بارانداز یاد شده را ضروری دانست و گفت: باید همه مسؤولان مربوطه تلاش کنند تا میدانی در شأن مردم این شهر احداث شود و شهروندان قزوینی از آن رضایت کامل داشته باشند.
نظرات