رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
  • سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
  • کد خبر : 9661
  • چاپ خبر : برای ابقا خود را به در و دیوار نمی‌کوبیم

شهردار شیراز همچنین در اولین واکنش رسمی نسبت به این موضوع، در جلسه علنی شورای شهر شیراز مدعی شد که نه برای ورود به شهرداری لابی‌گری سیاسی کرده است و نه برای ابقا خود را به در و دیوار می‌کوبد.

به گزارش شورانیوز از شیراز ، به نظر می‌رسد «علیرضا پاک‌فطرت» که با از دست دادن  پشتوانه اصولگرایانِ شورای چهارم، از بُعد سیاسی شانس کمی برای ابقای خود در این سمت می‌بیند، تلاش می‌کند از عملکرد اجرایی خود دفاع کند.

شهردار شیراز همچنین در اولین واکنش رسمی نسبت به این موضوع، در جلسه علنی شورای شهر شیراز مدعی شد که نه برای ورود به شهرداری لابی‌گری سیاسی کرده است و نه برای ابقا خود را به در و دیوار می‌کوبد.

وی سعی کرده است خود را کاملاً فارغ از حزب‌گرایی و سیاسی‌کاری معرفی کند.

در جلسه شورای شهر با تاکید بر اینکه مدیران شهرداری از توانایی و تخصص بالایی برای کسب درآمد در خارج از شهرداری ها هستند، تصریح کرد: این مدیران به دنبال زراندوزی و لابی‌گری نبوده و نیستند.

علیرضا پاک‌فطرت با بیان اینکه ما برای ورود و ماندن در این پست‌ها هرگز دست به دامن هیچ دوره‌ای از شورا نبوده‌ایم، اظهار داشت: الان هم برای ماندن در این پست‌ها نه خودمان را به در و دیوار می‌کوبیم و نه دست به دامن سیاسی‌بازی می‌شویم.

وی افزود: در شهرداری هدفمان خدمت به مردم بوده و تا هر زمانی که مقرر باشد صرفا به ارائه خدمات می‌پردازیم و وارد حزب‌گرایی نخواهیم شد چرا که ما دلالانی که می‌خواهند در پست و مقام باشند، نیستیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار