رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May
  • سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
  • کد خبر : 9654
  • چاپ خبر : بایدبازشماری صورت گیرد امافرمانداری مقاومت نشان میدهد

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به انتخابات شورای شهر تبریز اظهار داشت: جمع بندی نمایندگان ما در هیئت نظارت بر انتخابات این است که بایستی بازشماری صورت گیرد اما ظاهرا فرمانداری بنا دارد تا مقاومت نشان دهد.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، احمدعلیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری و در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به انتخابات شورای شهر تبریز اظهار داشت:  جمع بندی نمایندگان ما در هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان این است که بایستی بازشماری صورت گیرد  اما ظاهرا فرمانداری بنا دارد تا مقاومت نشان دهد.
وی افزود: یک علامت سوال جدی در اذهان ایجاد شده که چرا فرمانداری اجازه بازشماری ۱۰ درصدی صندوق ها را نمی دهد چرا که با این کار می شود به دل مشغولی ها پایان داد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر فرمانداری بیش از این مقاومت نسبت به بازشماری نشان دهد بی شک کاندیداهای معترض نیز اصرار بیشتری خواهند داشت.

بیگی با اشاره به جلسه خود با کاندیداهای معترض اظهار داشت: قرار بود تا از عصر شنبه با حضور نمایندگان کاندیداهای معترض ۱۰ درصد صندوق های مسئله دار بازشماری گردد که متاسفانه این امر نیز صورت نگرفت.

نماینده مردم تبریز همچنین در واکنش به احتمال عدم تائید انتخابات توسط هیئت نظارت شهرستان نیز گفت: اگر فضا بدین منوال ادامه پیدا کند هیئت نظارت شهرستان تبریز انتخابات را تائید نکرده و ابطال خواهد کرد و در صورتی که هیئت مرکزی انتخابات را تائید کند بایستی هزینه های احتمالی این کار را بپردازد و هزینه های این کار برایش سنگین خواهد شد چراکه نباید خدشه ای به اعتماد عمومی وارد شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار