رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May
  • دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
  • کد خبر : 9636
  • چاپ خبر : بیش از ۱۰۰ها پروژه های عمرانی تاثیرگذار در سطح شهر اجرا شده است

عضو کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از افتخارات شورای شهر در این ۱۸ سال این بوده که بیش از ۱۰۰ها پروژه های عمرانی تاثیرگذار در سطح شهر اجرا شده است و به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده است.

 به گزارش  شورانیوز از اصفهان ، سردار کریم نصر اصفهانی در یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه علنی از دوره چهارم شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، حضور پرشور مردم در انتخابات اخیر و همچنین سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: خداوند متعال را شاکرم که توفیق داد به مدت ۱۸ سال در دوره اول و دوم و سوم و چهارم شورا خدمت مردم شریف اصفهان بودم.

وی با بیان اینکه اصفهان برنامه محور تا امروز اداره شده است، اضافه کرد: سندهای بالادستی ۱۴۱۴ با مرحوم مهندس کازرونی و برنامه های پنج ساله و برای مثال برنامه پنج ساله قبل پیش بینی درآمد دقیقاً اتفاق افتاد که مهمترین خدمت رسانی به مردم است که نباید متوقف شود.

عضو کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مکانیزه کردن دستگاه شهرداری که به طرف ممیزی املاک و به روز کردن رفته است، تصریح کرد: از افتخارات شورای شهر در این ۱۸ سال این بوده که بیش از ۱۰۰ها پروژه های عمرانی تاثیرگذار در سطح شهر اجرا شده است و به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده است.

وی ادامه داد: بیش از ۹۰درصد معابر طرح های پیش بینی شده در طرح های تفصیلی با ۱۰ها میلیارد تومان، احداث حلقه سوم به نام سرداران شهید، خیابان دو طبقه امام خمینی (ره)، پل های دفاع مقدس، میدان امام علی (ع)، بزرگراه شهید دستجردی، سالن همایش های بین المللی، حرکت در بافت های فرسوده و مرمت خانه ها و حمام ها و کاروانسرهای تاریخی و محورهای تاریخی شهر اصفهان از جمله پروژه های اجرایی در شهر اصفهان است.

نصر اصفهانی تاکید کرد: در بخش فرهنگی بیش از ۱۰۰ مجموعه که شامل کتابخانه ها و ورزشگاه ها و فرهنگسراها و ۱۰ ها مراکز تفریحی از جمله تله کابین، تله سیژ، شهر رویاها، ۱۰ ها بوستان شهری، توسعه پارک ناژوان و کمک به کانون های فرهنگی محلات مساجد و کانون های بهداشتی توانبخشی، کمک به عمران مساجد و طرح محله محوری صورت گرفته است.

وی افزود: در بخش اقتصادی ضابطه مند کردن عوارض های تراکم و غیره، حذف دیرکرد در دستگاه شهرداری، کمک به افراد مضطر و توسعه گردشگری برای اقتصاد پایدار، توجه به المان های شهری و زیباسازی و نظافت شهر، توجه به معماری و شهرسازی اسلامی، توجه به حمل ونقل و ترافیک و مکانیزه کردن دستگاه شهردرای، توجه به مباحث زیست محیطی اجرا شده است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار