رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
  • کد خبر : 9635
  • چاپ خبر : بررسی تبصره سه آبفا
کامران گردان

بررسی تبصره سه آبفا

رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای اسلامی شهر همدان گفت: با توجه به اینکه ایجاد شبکه فاضلاب در مناطق حاشیه‎ای و هم اصلاح و بازسازی شبکه فاضلاب موجود در شهر همدان از جمله اقدامات زیرساختی است که ارتقای سطح زندگی و بهداشت شهروندان را به دنبال دارد.

به گزارش شورانیوز از همدان ، کامران گردان در کمیسیون خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک و محیط زیست شورای شهر با محوریت «بررسی تبصره سه آبفا» با اشاره به انتقادات مردم مبنی بر اینکه کاری در شهر انجام نشده است، گفت: متأسفانه در برخی بازدیدها از مناطق مختلف به ویژه محروم، اعلام می‌کنند کاری در شهر انجام نشده است.

وی خطاب به شرکت آبفا توصیه کرد: به مردم گزارش دهید و یا در مساجد اطلاع‌رسانی کنید که منابع مالی اقدامات انجام شده در شهر به چه شکلی تأمین می‌شود.

گردان همچنین گفت: در زمینه مصرف بالای ۲۰ درصد برخی مشترکان هم باید با اعمال قوانین برای کاهش مصرف بی‌رویه، فرهنگ‌سازی شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان هم با توجه به اینکه حدود ۱۷ میلیارد تومان از محل منابع جاری شرکت آبفا در سال ۹۶ برای اجرای اقداماتی شامل اصلاح و توسعه آب و همچنین اصلاح و توسعه فاضلاب در شهر همدان برنامه‌ریزی شده است، گفت: این منابع موجود باید بر اساس اولویت‌ها هزینه شود.

محمدرضا الیاسی توصیه کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام شهر مدنظر قرار گیرند و اگر قرار است اولویت‌بندی صورت بگیرد؛ شورا، شهرداری و آبفا تصمیم بگیرند.

عضو شورای شهر همدان هم با تأکید بر توجه و تدبیر شرکت آب ‌و فاضلاب استان به منطقه شهرک شهید مدنی گفت: شبکه‌های این منطقه در زمان بارندگی، گنجایش حجم موجود را ندارد و مردم به مشکل بر خواهند خورد.

علی‌اکبر نظری افزود: همچنین توجه به روان بودن فاضلاب در کوچه‌های انتهای منطقه اسلام‌شهر ضروری است؛ زیرا با بهداشت و سلامت جامعه سروکار دارد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار