رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
  • کد خبر : 9603
  • چاپ خبر : بسیاری از مشکلات شهر اصفهان به دلیل عدم توجه دولت به تعهدات خود است

عضو شورای شهر اصفهان گفت: بسیاری از مشکلات شهر اصفهان به دلیل عدم توجه دولت به تعهدات خود است که باید اعضای شورای بعدی با توجه به این مسائل مشکلات شهر اصفهان را حل کنند.

به گزارش شورانیوز از اصفهان ،  وحید فولادگر در جلسه علنی امروز شورای شهر اصفهان پس از تقدیر از حضور پر شور مردم پای صندق های رای گفت: این حضور به طور حتم باعث فخر نظام جمهوری اسلامی ایران و نشانگر پشتیبانی مردم از نظام است.

وی در ادامه با بیان اینکه برای دولت جدید آرزوی موفقیت داریم گفت: امیدواریم دولت منتخب فارغ از فضای سیاسی تمام همت خود را در جهت حل مشکلات مردم به کار گیرد.

این عضو شورا در ادامه صحبت هایش به متنخبان دوره پنجم شورای شهر اصفهان نیز تبریک گفت و ادامه داد: امیداریم اعضای دوره پنجم شورا بتوانند جایگاه شهر و کیفیت زندگی مردم در اصفهان را ارتقا دهند.

فولادگر با اشاره به مشکلات مدیریت در شهر ها گفت: عدم توجه دولت به تعهدات خود مشکلات شهرها را پایدار کرده است.

وی اضافه کرد: به عنوان مثال عدم پرداخت سهم دولت در صدور پروانه در بافت فرسوده، قطع تسهیلات بانکی ساخت مسکن در بافت فرسوده، عدم تخصیص بودجه سهم دولت در پروژه های ملی مثل مترو و عدم پرداخت سهم دولت در سهم بلیط اتوبوس تعدادی از این مشکلات است.

عضو شورای شهر اصفهان ادامه داد: عدم پرداخت سهم دولت در خرید اتوبوس، عدم تحویل سوخت یورو ۴ به خودروهای عمومی مثل اتوبوس و خودروهای سواری در شهر اصفهان، عدم پیش بینی اعتبارات کافی در طرح های توسعه استان بویژه در بخش های فرهنگی، هنری و اجتماعی و عدم انجام تعهدات در انتقال سایت پردازش پسماند از موارد دیگر است.

فولادگر بیان کرد: عدم اجرای قانون مدیریت واحد شهری، ارائه لایحه جامع مدیریت شهری که اکثر بند های آن در جهت کاهش اختیارات شوراها بوده مثل نحوه انتخاب شهردار و غیره، تغییر در نحوه تخصیص سهم شهرداری از مالیات ارزش افزوده و افزایش اختیارات استانداران در این بخش از دیگر مشکلات شهر اصفهان است.

وی اضافه کرد: با این حال به تمامی موارد بیان شده موضوع عدم اجرای تعهدات دولت در اجرای طرح ۹ماده ای احیا زاینده رودهم اضافه شده است.

این عضو شورا افزود: طبق مطالب گفته شده اعضای شورای بعدی باید توجه داشته باشند که اینها تنها بخشی از مشکلات شهر اصفهان است و باید با توجه به این موارد مشکلات شهر اصفهان را برطرف کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار