رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May
  • یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
  • کد خبر : 9602
  • چاپ خبر : لزوم تحقق مدیریت واحد شهری
عباس حاج رسولیها

لزوم تحقق مدیریت واحد شهری

عضو شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه تحقق مدیریت واحد شهری و جاری بودن دائمی زاینده رود از خواسته های اصلی مردم و ادوار مختلف شورا بوده است گفت: اعضای شورای جدید هم باید این مطابات را به صورت جدی پگیری کنند.

به گزارش شورانیوز از اصفهان ،  عباس حاج رسولیها در جلسه علنی امروز شورای شهر اصفهان پس از تبریک به مناسبت ایام آزادسازی خرمشهر، ورود به ماه مبارک رمضان و انتخاب منتخبین مردم در شورای دوره پنجم اظهار کرد: در تمامی سالهایی که شورای شهر اصفهان کار خود را آغاز کرده تمامی اقدامات به صورت برنامه محور دنبال شده است.

وی افزود: از سالهای ابتدایی شورا، برنامه های ۵ ساله و در نگاهی کلان تر برنامه ۲۰ ساله اصفهان تدوین شده است و طبق آنها پیش رفته ایم.

این عضو شورا با اشاره به اینکه در تمامی دوران شورای شهر اصفهان نگاه ویژه ای به مناطق محروم شهر شده است گفت: سعی شده تا با برنامه های مختلف امکانات مناسبی به این مناطق به ویژه مناطق ۱۲، ۱۳ و ۱۴ داده شود.

حاج رسولیها با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان در حال حاضر از نیروهای خوب انسانی برخوردار است گفت: این نیروها توانمندی خوبی دارند و می توان از کمک آنها استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه در تمامی این دوره های شورای شهر تحقق مدیریت واحد شهری و جاری شدن آب زاینده رود از جمله مهم ترین خواسته های اعضای شورای شهر بوده است گفت: از اعضای شورای دوره جدید هم خواستارم تا این مطالبات را با جدیت پیگیری کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار