رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May
  • یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
  • کد خبر : 9595
  • چاپ خبر : شورای پنجم شورایاری ها را اجرایی کند

احمد شریعتی در جلسه علنی شورای شهر اصفهان اظهار کرد: در ۲۹ اردیبهشت ماه مردم با حضور پرشور خود دوباره حماسه ای تاریخی را رقم زدند.

به گزارش شورانیوز از اصفهان ، احمد شریعتی در جلسه علنی شورای شهر اصفهان اظهار کرد: در ۲۹ اردیبهشت ماه مردم با حضور پرشور خود دوباره حماسه ای تاریخی را رقم زدند.

وی افزود: این حماسه با حضور حداکثری مردم همراه بود و به دو همکارم آقایان نصر و معین انتخاب مجدد در شورای شهر اصفهان و به آقای کامران حضور در مجلس شورای اسلامی را تبریک عرض می کنیم.

نایب رئیس شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه امروز دیگر رقابت ها تمام شده است گفت: امروز باید بر رفاقت ها تاکید کرد.

شریعتی در ادامه با اشاره به نامگذاری پروژه پل و تقاطع شهید بالایی گفت: طی نامه ای تعدادی از خانواده های شهدا خواستار شدند که این نام به “شهدای اشکاوند” تغییر یابد.

وی افزود: از این رو باید تمهیداتی اندیشیده شود که نه به اسم شهید بالایی و نه به نام سایر شهدا بی حرمتی شود و هر دو عنوان هم در نامگذاری این پروژه در نظر گرفته شود.

نایب رئیس شورای شهر اصفهان در ادامه صحبت های خود با اشاره به اینکه برخی از دوستان در شهرداری پاسخگوی تماس های اعضای شورا نیستند اذعان کرد: این دوستان باید توجه داشته باشند که هنوز اعضای شورای فعلی تا مدت ۲ ماه دیگر حضور دارند و ما باید پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.

شریعتی اضافه کرد: به عنوان مثال معاونت حمل و نقل شهرداری در حدود ۲ ماه است که پاسخگوی تلفن های ما نیست.

وی در ادامه صحبت های خود گفت: طرح منزلت شهروندی یکی از طرح های خوب شهرداری است که هنوز گزارش عملکرد آن ارسال نشده است از این رو درخواست دارم شهرداری، نسبت به ارائه گزارش این طرح توجه داشته باشد.

نایب رئیس شورای شهر اصفهان از شورای دوره پنجم خواست تا موضوع شورایاری ها را در دستور کار خود قرار داده و آنها را اجرایی کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار