رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 7 May
  • یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷
  • کد خبر : 9594
  • چاپ خبر : شورای شهر همواره برنامه محور عمل کرده است

کریم نصر اصفهانی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: خداوند را شاکر هستم که توفیق داد به مدت ۱۸ سال در دوره های اول، دوم، سوم و چهارم شورای اسلامی شهر در خدمت مردم شریف اصفهان باشم.

به گزارش شورانیوز از اصفهان ، کریم نصر اصفهانی در  جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: خداوند را شاکر هستم که توفیق داد به مدت ۱۸ سال در دوره های اول، دوم، سوم و چهارم شورای اسلامی شهر در خدمت مردم شریف اصفهان باشم.

وی ادامه داد: اصفهان با یک چشم انداز بیست ساله تا به امروز اداره شده است و برای هر ۵ سال به طور دقیق و راهبردی برنامه هایی پیش بینی شده که تا به حال، همه برنامه ها به طور دقیق اجرا شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه قطار خدمت رسانی به مردم نباید متوقف شود عنوان کرد: مکانیزه کردن دستگاه شهرداری از یک طرف و ممیزی املاک و به روز آوری آن ها از طرف دیگری باید مورد توجه قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: از افتخارات شورای اسلامی شهر در این ۱۸ سال این است که بیش از صدها پروژه عمرانی تأثیرگذار به تصویب شورا رسیده و در سطح شهر اجرا شده است.

وی در ادامه گفت: از جمله بیش از ۹۰ درصد معابر طرح های پیش بینی شده در طرح های تفصیلی با اختصاص ده ها میلیارد تومان تکمیل شده است.

نصر اصفهانی به تشریح برخی از پروژه های شهری پرداخت و بیان کرد: احداث حلقه سوم ترافیکی به نام سرداران شهید، بزرگراه دوطبقه امام خمینی(ره)، پل های دفاع مقدس، میدان امام علی(ع) بزرگراه شهید دستجردی و سالن همایش های بین المللی امام خامنه ای از جمله پروژه های شاخص این سال ها هستند.

وی افزود: حرکت در مسیر مرمت و احیای بافت های فرسوده شهری، حمام ها، کاروانسراهای تاریخی از جمله فعالیت های شورای شهر در این سال ها بوده است.

وی در بخش دیگری از صحبت خود به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: در بخش فرهنگی بیش از ۱۰۰ مجموعه که شامل کتابخانه ها، ورزشگاه ها، و فرهنگسراها و مراکز تفریحی از جمله تله کابین و تله سیژ و شهربازی شهر رویاها و ده ها بوستان شهری احداث شده اند و پارک ناژوان نیز در همین سال ها توسعه یافته است.

این عضو شورا در ادامه عنوان کرد:  کمک به کانون های فرهنگی محلات مساجد و کانون های بهداشتی توانبخشی و کمک به عمران مساجد و طرح محله محوری از دیگر طرح های شاخص فرهنگی در شهر بوده است.

نصر اصفهانی ادامه داد: در بخش اقتصادی نیز با ضابطه مند کردن عوارض تراکم و حذف دیرکرد در دستگاه شهرداری، کمک به افراد مضطر و توسعه گردشگری برای اقتصاد پایدار، مورد توجه قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: توجه به المان های شهری و زیباسازی و نظافت شهر،  معماری و شهرسازی اسلامی، حمل و نقل و ترافیک و مکانیزه کردن دستگاه شهرداری و  مباحث زیست محیطی از جمله موضوعاتی است که در شورای اسلامی شهر اصفهان طی سال های متمادی مورد تاکید بوده است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار