رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May
  • یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۴
  • کد خبر : 9581
  • چاپ خبر : صورت جلساتی که در سر صندوق آرا ارائه شده با صورت جلسات در فرمانداری هیچ سنخیتی ندارد

نماینده استان آذربایجان غربی در شورای عالی استان ها گفت: انتخابات در این استان به صورت الکترونیکی برگزار شد و این امر موجب سهولت انجام تخلفات در انتخابات شوراهای شهر و روستا بود.

به گزارش شورانیوز ، معصومه خلیل زاده ،نماینده استان آذربایجان غربی درشورای عالی استان ها با توجه به تخلفات صورت گرفته در انتخابات شوراهای استان ها : متاسفم که این مطلب را بیان میکنم اما به من که کاندید شورا  پنجم بودم پیشنهاد های مبنی بر فروش رای داده میشد که این امر بسیار تلخ و ناپسند بود.

 

وی  افزود :  پخش ضیافت های گوناگون جهت تبلیغات مشکل قانونی ندارد  اما روند انتخابات از طریق این ضیافت ها به بیراهه کشیده میشد که در نهایت ما در روز انتخابات شاهد حضور نامزد ها و نمایندگان  آن هن با وسایل های تبلیغاتی اعم از خودکار،بروشورو ….. بودیم .

نماینده استان آذربایجان غربی در ادامه اظهار داشت : بعضا برخی دلالان این کاندیدها با دستگاه کارتخوان نیز از مردم رای خریداری میکردند که به نوبه خود بسیار عجیب و ناسزا بود.

خلیل زاده در رابطه با اختلال در برگزار شدن انتخابات شورای های شهر و روستا  به صورت الکترونیکی گفت : صورت جلساتی که در سر صندوق آرا ارائه شده است با صورت جلسات در فرمانداری هیچ سنخیتی ندارد و افراد منتخب هیچ پیشینه اجرایی و مشهوریتی نداشتند.

وی در ادامه بیان کرد: شهر میاندوآب سابقه قطع برق در مناطق مساکن مهر را نداشت اما در این روز متاسفانه چهار بار شاهد قطع برق بود  و این قطعی باعث اختلال در روند برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی میشد که معتقدم این اختلالات به صورت هدفمند بوده است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار