اطلاعیه‌های منتشرشده در کانال بهارستان و سایت فرمانداری اصفهان، تغییرات محسوسی از رشد آراء چند کاندیدای خاص داشت و شرایط به‌گونه‌ای پیش می‌رفت که انگار هنوز انتخابات در جریان است و به سبد آراء این افراد اضافه می‌شود.

باگذشت زمان این اطلاعیه نیز از روی سایت برداشته شد و شب دوشنبه اطلاعیه جدید منتشر شد که بازهم تعجب و اعتراض خیلی‌ها را در پی داشت. یکی از افراد علی‌البدل از رتبه دوازدهم به رتبه ششم صعود کرده و نفر هفتم اولین لیست منتشرشده، بعد از سقوط به رتبه هشتم ، در حال حاضر در رتبه یازدهم قرارگرفته است.

در دو مرحله تغییرات در اسامی ابتدا نفر هفتم و هشتم جابه‌جا شدند و در مرحله بعدی فردی از رتبه ۱۲ به جایگاه ۷ و فردی دیگری نیز ۲ رتبه صعود داشته است. این در حالی است که در شمارش‌های اخیر به برخی نامزدها حتی یک رأی هم اضافه نشده است.

موضوع قابل‌توجه دیگر در انتخابات شورای شهر بهارستان اصفهان، تخلفات گسترده در این انتخابات است که به گفته نماینده فرمانداری اصفهان در بهارستآن‌همگی ثبت و صورت‌جلسه شده است.ازجمله این تخلفات می‌توان به ورود بیش از بیست دستگاه اتوبوس از شهرستان‌های مختلف به‌ویژه لردگان به بهارستان اشاره کرد که به یک کاندیدای خاص رأی داده‌اند.

حضور مهمان‌های ناخوانده سبب شده تا عده زیادی از شهروندان بهارستانی نتوانند در انتخابات شرکت کنند و بسیاری از کاندیداها نیز با همین مشکل روبرو شده‌اند.

فیلم تصاویر ضبط‌شده از این اتفاقات در فضای مجازی در حال دست‌به‌دست شدن است و خیلی‌ها بر این باورند که ردپای شهردار بهارستان در این اتفاق مشهود است.

شهرداری و شورای شهر بهارستان در ماه‌های گذشته حواشی فراوانی داشته و انتخابات آن‌هم بدون مشکل و حاشیه نبوده است. نسبت فامیلی شهردار با یکی از نمایندگان مجلس اصفهان بر این حاشیه‌ها و حرف‌وحدیث‌ها نیز دامن زده است.

این چندروزه مقابل در فرمانداری اصفهان ، مملو از معترضانی است که به بازشماری آراء و عده‌ای ابطال آراء شورای شهر بهارستان تأکیددارند. باید منتظر ماند و دید این قصه کی به پایان می‌رسد.