رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
  • کد خبر : 9376
  • چاپ خبر : انتخابات شورای اسلامی ساری در آستانه ابطال قرار گرفت

دادستان عمومی و انقلاب مازندران گفت: به دلیل تخلفات فراوان انتخاباتی از جمله خرید و فروش آرا، انتخابات شورای شهر ساری در آستانه ابطال قرار گرفت.

به گزارش شورانیوز از ساری به نقل از کیهان ، در پی بروز تخلفات فراوان در بسیاری از شعبات اخذ رای شهرساری و تبلیغات غیرقانونی و تشکیل ۵۱ پرونده قضایی و احضار چند نفر و دستگیری تعدادی از افرادی که کار خرید و فروش رای را انجام می‌دادند، جعفری دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: انتخابات شورای شهر ساری در سایه ابطال قرار گرفت.
در پی اعلام نتیجه انتخابات شورای شهرساری بلافاصله تعدادی از نامزدها واکنش نشان دادند و به نتایج آن اعتراض کردند. براساس اخبار واصله تاکنون ۶۹ نفر ضمن اعتراض به نفرات لیست اولیه اعلام شده، با ارائه اسناد  و مدارک مبنی بر خرید و فروش آرا و تاثیر در نتیجه انتخابات دیروز در جلوی فرمانداری ساری تجمع کردند.
یک مقام آگاه که خواست نامش فاش نشود در گفت‌وگو با خبرنگار ما در ساری گفت: با اعلام نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهرساری و در صورت اعتراض نامزدها در زمان تعیین شده، هیات نظارت انتخابات شورای اسلامی شهرساری به بررسی شکایات خواهد پرداخت.
براساس گزارش‌ها به دلیل توزیع پول و خرید و فروش آرا و دستگیری تعدادی از متخلفین و احضار چند مدیر دولتی زمینه ابطال انتخابات شورای شهرساری فراهم شده است.خبرنگار ما در ساری به منظور صحت و سقم اخبار ضد و نقیض و آگاهی از تاخیر اعلام نتایج انتخابات شورای شهرساری به فرمانداری مراجعه کرد که به علت بسته بودن فرمانداری فردی که خود را مسئول حراست فرمانداری معرفی می‌کرد با تهدید و توهین از ورود خبرنگار ما به فرمانداری جلوگیری و اقدام به ضبط دوربین عکاسی وی کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار