رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
  • کد خبر : 9371
  • چاپ خبر : تخلفات در انتخابات شورای شهر اهواز بسیار قابل تامل و بررسی است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی از مستندات ارائه شده از انتخابات شورای شهر اهواز بسیار قابل تامل و بررسی است.

به گزارش شورانیوز از اهواز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آیت الله عباس کعبی، با توجه به اعتراضات گسترده نسبت به روند برگزاری انتخابات و بروز تخلفات گسترده آیت االله عباس کعبی با ابراز نگرانی از موضوع پیش آمده خواستار رسیدگی هر چه سریعتر هیات نظارت عالی انتخابات شوراها به انتخابات شهر اهواز شد.
در پی پیگیری‌های آیت الله کعبی رئیس هیات مرکزی نظارت برانتخابات شوراهای شهر و روستا از تهران برای بررسی تخلفات وارد اهواز شدند.
آیت الله کعبی در خصوص تخلفات صورت گرفته در انتخابات شورای شهر اهواز اظهار کرد: خواسته‌های مردم جهت احقاق حقوق قانونی و امانت رای مردم که حق الناس است را از شورای مرکزی انتخابات شورای شهر و روستا در تهران با اسناد پیگیری کردم ان شاء الله اعمال قانون خواهد شد.
وی همچنین تصریح کرد: نباید اعتماد مردم برای شرکت در انتخابات و مشارکت در سرنوشت خود دچار هیچ خللی شود. برخی از مستنداتی که ارائه شده است بسیار قابل تامل و بررسی است.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از عموم مردم عزیز می‌خواهم بر حفظ امنیت و نظم عمومی حریص باشند. قطعا امور  از راه‌های قانونی دنبال خواهد شد.
در این حال سید احمد پور فرجی، مسوول هیئت نظارت بر انتخابات‌ شوراى شهر و روستا در استان خوزستان، به آیت الله کعبی اطمینان داد آرا دوباره شمارش خواهند شد و صندوق‌ها دوباره بررسی و تا دو روز دیگر نتیجه اعلام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار