رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
  • کد خبر : 9271
  • چاپ خبر : اسامی نهایی اعضای اصلی شورای اسلامی شهر یزد

اسامی نهایی اعضای اصلی شورای اسلامی شهر یزد از سوی ستاد انتخابات این شهرستان اعلام شد.

به گزارش شورانیوز از یزد ، «مصطفی سالاری» در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور اقشار مختلف جامعه، اظهار کرد: مشارکت بیش از  ۸۳ درصدی در شهرستان یزد در این دوره از انتخابات ثبت شده است .

وی با بیان این که در مرکز استان، روستاهای بدون شورا کم هستند، گفت: گستردگی فعالیت انتخاباتی در مرکز استان بیشتر از دیگر شهرستان‌های استان یزد است .

فرماندار در مورد پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان، افزود: در این دوره از انتخابات «غلامعلی سفید» با ۳۴۴۷۵ رای، «الهه جورابی» با ۳۲۹۳۶ رای، «ونوس عامری» با ۲۹۵۹۹ رای، «مرتضی شایق» با ۲۶۷۳۴ رای، «محسن عباسی هرفته» با ۲۴۶۹۶، «حمیدرضا قمی» با ۲۳۲۷۹ رای، «سپنتا نیک نام» با ۲۱۷۱۷ رای، «محسن ابوترابی» با ۲۱۳۰۷ رای، «مهدی کاشفی زاده» با ۲۰۰۸۷ رای، «سیدحسین آزادی» با ۱۹۶۰۸ رای و «سیدمحمدعلی پاک نژاد» با ۱۹۰۷۵ رای به عنوان اعضای اصلی معرفی شدند.

وی «سعیده غالبی»، «فاطمه زارع بیدکی»، «سیدمحمدرضا مدرسی مصلی»، «عباس زارع گاریزی»، «سیدمصطفی فاطمی فیروزآبادی»، «محمدحسین کریمی» و «امیرحسین رادمنش» را نیز به عنوان اعضای علی‌البدل پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا معرفی کرد.

گفتنی است، شهر یزد دارای ۲۶۸ هزار و ۴۲۷ رأی ماخوذه بود که توسط این آراء ۱۱ نفر عضو اصلی و هفت نفر عضو علی البدل رای شورای پنجم شدند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار