رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
  • کد خبر : 9214
  • چاپ خبر : باید به وزارت کشور تذکر جدی داده شود

عضو شورای شهر تهران گفت: کمبود صندوق‌های رای و ازدحام جمعیت موجب شد بسیاری از مردم نتوانند رای دهند و باید در این زمینه به وزارت کشور تذکر جدی داده شود.

به گزارش شورانیوز از تهران ، مجتبی شاکری، عضو شورای شهر تهران و یکی از اعضای لیست خدمت  در ارزیابی انتخابت روز گذشته اظهار کرد: یکی از مسائلی که روز گذشته می توانستیم به وضوح آن را در خیابان ها ببینیم علاقه مندی مردم به مشارکت در تعیین سرنوشت خود بود.

وی ادامه داد: البته از طرفی باید گفت که مجریان انتخابات نتوانستند حضور جمعیتی این چنین را پیش بینی کنند و در کل کشور افرادی بودنند که به خاطر ازدحام جمعیت پشت درها مانند و پس از ساعت ۱۲ نتوانستند رای دهند .

عضو لیست خدمت ضمن انتقاد از کمبود تعداد صندوق های رای گیری گفت: پس از ۳۷ سال این اولین انتخاباتی نبود که در کشور برگزار می‌شد و مجریان باید با به کارگیری نیروهای بیشتر و گذاشتن صندوق های بیشتر در سطح شهر از ازدحام مردم  جلوگیری می کردند تا حق کسی ضایع نشود.

شاکری افزود: باید در این زمینه به وزارت کشور تذکر جدی داد زیرا این وزارت خانه می توانست با بررسی نقطه به نقطه کشور پیش بینی درستی از حضور مردم داشته باشد و شرایط را با این وضعیت مناسب سازی کند.

عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: در محل سکونت بنده حداقل در ساعت ۱۲ شب حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر پشت درب یکی از مساجد بودند و نتوانستند رای دهند و وزارت کشور نمی تواند برای این مشکل توجیهی بیاورد و باید عملکرد خود را اصلاح کند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار