رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
  • کد خبر : 9152
  • چاپ خبر : آقای روحانی وزرا را بسیج کرده تا بخشی از کار علیه شهرداری را به عهده بگیرند

رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر گفت:اگر وزیرراه و شهرسازی دلسوز شهروندان است، بهتر است که بدهی دولت را درمترو واتوبوس بپردازد.

به گزارش شورانیوز از تهران ، مجتبی شاکری رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر با اشاره به مناظره آخر نامزدهای ریاست جمهوری اظهار داشت:حملات آقای جهانگیری به شورای شهر و شهرداری تهران و یادداشت آقای آخوندی در خصوص بحران پاسخگویی در شهرداری تهران نشان از آن دارد که آقای روحانی وزرا را بسیج کرده تا به میدان بیایند و بخشی از کار علیه شهرداری را به عهده بگیرند.
وی با اشاره به اظهارات وزیر راه و شهرسازی در خصوص پاسخگو نبودن شهردار در امور شهری ادامه داد :تذکر و سوال و استیضاح حق قانونی هر عضو شورای شهر است، اما در مدت ۴ سال تنها آقای قناعتی و آقای حافظی از مرحله تذکر به مرحله سوال رسیدند این در حالی است که اصلاح طلبان که انتقادهای بسیار دارند از مرحله تذکر به سوال نرفتند.

شاکری خطاب به آخوندی در خصوص بحران پاسخگویی شهردارتاکید کرد:اصلاح طلبان که انتقادهای بیشماری د رخصوص آلودگی هوا ، زباله ، پلاسکو دارند چرا به مرحله استیضاح شهردار نرسیدند ؟این موضوع نشان می دهد که یا دستشان خالی است و یا اینکه انتقادهای خودشان را هم قبول ندارند.
وی با ابراز تعجب از اظهارات جهانگیری در خصوص لابی شهرداری با مجلس تاکید کرد:چرا رای نیاوردن تحقیق و تفحص شهرداری در موضوع پلاسکو که از سوی فراکسیون امید مطرح شده بود را با عنوان لابی نام می برند؟ این ادبیات در شان مجلس نیست ؛ مجلس شورای اسلامی مستقل است وآقای لاریجانی باید در این خصوص موضع بگیرند.

عضو پارلمان شهری با ابراز تاسف از صحبت های انتخاباتی وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: اگر وزیر راه و شهرسازی دلسوز شهر و شهروندان هستند بدهی ۱۴ هزار میلیاردی را به شهر بپردازند که می توان با این پول حدود ۷۰ کیلومتر زیر ساخت های مترو را ساخت و همچنین سهم دولت را در خرید اتوبوس بپردازند.

شاکری تاکید کرد: اظهارات وزیر راه و شهرسازی تنها جنبه انتخاباتی دارد چرا که اگر دلسوز شهر و شهروندان هستند نباید اختیارات شورا ها و شهرداری را کاهش بدهند، این موضوع به ضرر شهر و شهروندان است

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار