رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April
  • شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
  • کد خبر : 9094
  • چاپ خبر : باید در مدیریت شهری ازظرفیت های موجود محلات بهره گرفت

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: دیدار شهروندان با شهرداران مناطق علاوه بر فراهم آوردن فضای صمیمی برای گفتگو در خصوص مسائل و موضوعات مختلف شهری، زمینه ساز تصمیم سازی و تدوین برنامه های اجرایی متعدد در شهر نیز می شود.

به گزارش شورانیوز از کرج ، امیر حسام عباسی با بیان اینکه درک متقابل از نیاز و انتظارات مردم با همراهی مدیریت شهری امکان پذیر خواهد بود، تاکید کرد:‌ فلسفه مدیریت شهری این است که مشکلات از زبان مردم مطرح و پس از بررسی های کارشناسی حل شود.

 

این مسئول عنوان کرد: نباید پشت درهای بسته و بدون شنیدن مشکلات مردم در محلات تصمیم گیری کرد، این رویه به حل مشکلات مردم منجر نمی شود و باید در مدیریت شهری ازظرفیت های موجود محلات بهره گرفت.

 

وی با بیان اینکه همه مسئولان شهرداری این منطقه شنونده مسائل مطرح شده از سوی شهروندان هستند، گفت: تحقق این مهم ضمن افزایش راندمان کاری مجموعه شهرداری موجب مشارکت حداکثری مردم در امور جاری شهر می شود.

 

عباسی با اشاره به مشکلات موجود در سطح محلات کم برخوردار،‌ اظهار داشت: بیشتر مشکلات و دغدغه های این محلات به راحتی قابل رفع است. بدون شک ما نیز از ظرفیت های شورای شهر برای جذب بیشتر منابع مالی جهت طرح‌ها و پروژه‌های منطقه استفاده خواهیم کرد.

 

وی در پایان افزود:‌ در کنار پروژه‌های عمرانی باید به پیوست های فرهنگی، اجتماعی و سلامت این پروژ‌ه‌ها به خصوص در سطح محلات توجه کرد، افزود: متاسفانه آنچه در بیشتر محلات شهر دیده می‌شود بی اهمیت دانستن مساله سلامت است به همین دلیل است که حفظ باغات و درختان شهر اهمیت چندانی ندارد. با این وجود امیدواریم با همکاری شهرداری دغدغه‌ها و مشکلات با جلب رضایتمندی مردم مرتفع شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار