رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May
  • پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
  • کد خبر : 9055
  • چاپ خبر : راه‌اندازی سامانه تصدیق گواهی الکترونیکی انواع مجوزات

مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه بابیان راه‌اندازی سامانه تصدیق گواهی الکترونیکی انواع مجوزات گفت: این سامانه تنها مرجع رسمی تصدیق مجوزهای پروانه، پایان کار، عدم خلاف و استعلامات ادارات در ارومیه است.

به گزارش شورانیوز از ارومیه ، یاسر اسدپور  اظهار کرد:  شهرداری همواره سعی داشته که با ارائه خدمات متنوع و کنترل عوامل مختلف از مراجعات شهروندان به شهرداری بکاهد و این مهم را به‌واسطه توسعه خدمات غیرحضوری از طریق اینترنت انجام می‌دهد و یکی از مواردی که در این بخش موردتوجه قرارگرفته طراحی و تولید سامانه تصدیق گواهی الکترونیکی است.

مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه بابیان اینکه این سامانه گامی مهم در تحقق شهرداری الکترونیک است، گفت: با بهره‌برداری از این سامانه  هم‌اکنون تمامی شهروندان، ادارات، بانک‌ها، دفاتر اسناد رسمی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیک شهروندان (esup.urmia.ir) با واردکردن شناسه‌های الکترونیکی مندرج در گواهی‌های صادره از صحت اطلاعات گواهی اطمینان حاصل کنند.

اسدپور تصریح کرد: این سامانه تنها مرجع رسمی تصدیق مجوزهای پروانه، پایان کار، عدم خلاف و استعلامات ادارات است که با استفاده از آن تصدیق  و اطمینان از صحت گواهی‌های الکترونیکی صادره توسط سیستم با واردکردن کد الکترونیکی قابل رهگیری است.

مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه با اعلام نحوه دسترسی به اپلیکیشن اندرویدی این سامانه گفت: برای سهولت کار و رفاه شهروندان اپلیکیشن اندروید این سامانه نیز بر روی سایت urmia.ir  قابل دانلود است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان آمار و فناوری اطلاعات امسال برنامه‌های زیادی برای توسعه خدمات الکترونیکی پیش‌بینی و هدف‌گذاری کرده که همه آنها در راستای کاهش مراجعات به شهرداری، کاهش ترافیک و هزینه‌ها و رفاه حال همشهریان است.

اسدپور با اعلام خرسندی از راه‌اندازی این برنامه گفت: با توجه به گسترش روزافزون استفاده از اینترنت امیدواریم بتوانیم طیف وسیعی از کارها در سال ۹۶ به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری پس از اطلاع‌رسانی و ارائه آموزش‌های لازم انجام شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار