رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
  • چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱
  • کد خبر : 9021
  • چاپ خبر : انتخابی دقیق و مبتنی بر منطق اصولگرایی داشته باشید

حجت‌الاسلام اخلاقی با صدور پیامی، ضمن انصراف از حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد، مردم را به انتخابی دقیق و مبتنی بر منطق اصولگرایی دعوت کرد.

به گزارش شورانیوز از مشهد، حسنعلی اخلاقی کاندیدای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد با صدور بیانیه‌ای به طور رسمی انصراف خود از شرکت در این انتخابات را  اعلام کرد.

وی که هم‌اکنون عضو چهارمین دوره شورای اسلامی مشهد است، بر اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۹ اسفندماه تأکید کرد و گفت: انتخابات، لیلهالقدر انقلاب اسلامی بوده، حضور آحاد مردم پای صندوق رأی، تضمینی محکم برای استمرار راه معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و لبیک گفتن به ندای رهبری نظام، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است.

حجت‌الاسلام اخلاقی در بخش دیگری از متن انصراف خود عنوان کرد: اینک همه ما خود را مهیای رقم زدن جلوه‌ای دیگر از مردم‌سالاری دینی در ۲۹ اردیبهشت‌ماه می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به تاکید نماینده محترم ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت‌الله علم‌الهدی، مبنی بر انسجام اصولگرایی، به نفع تک‌تک اصولگرایان انقلابی، متدین و متعهد که در بین ثبت‌نام کنندگان حضور دارند، اعلام انصراف نموده و عزت مردم شهید پرور مشهد مقدس را از خداوند حکیم خواستارم.

حجت‌الاسلام اخلاقی در بخش دیگری از این متن، با بیان اینکه تنها اکتفا به برخی لیست‌ها برای انتخاب درست کافی نیست، گفت: مردم عزیز مشهد، افرادی پاکدست، دنیا گریز، متعهد و متخصص و امانت‌دار را برگزینید که بار مسؤولیت شهر امام رضا (ع) با ظرفیت بیکرانش بر منطق اصولگرایی و اطاعت از رهبری عزیز به‌دوش کشند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار