رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
  • کد خبر : 9019
  • چاپ خبر : عملکرد شورای فعلی را قبول ندارم

سعید پایدار عضو فعلی شورای شهر یاسوج و نامزد پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بخاطر برخی مسائل انصراف خود را از شورای شهر یاسوج اعلام کرد.

به گزارش شورانیوز از یاسوج ، سعید پایدار عضو فعلی شورای شهر یاسوج به انصراف خود از نامزدی شورای شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: انصراف من از این دوره به خاطر برخی مسائل شخصی و مسائل دیگری است که در چند روز آینده آنها را اعلام خواهم کرد.

انصراف من به منزله قهر با شورا نیست

وی در پاسخ به سئوالی که دلیل انصراف شما از این دوره از شورا به خاطر چه موضوعی بوده است گفت: انصراف من به منزله قهر از این دوره از انتخابات نیست بلکه با یک انرژی مضاعف و شایسته سالاری برای طرفداری از عضو فعلی و نامزد این دوره از شورای شهر(ع) که مردی کار کشته و کاربلد است انصراف دادم .

عضو فعلی شورای شهر یاسوج با بیان اینکه هدف در انتخابات شورای شهر باید سیاست و شفاف سازی برای رأی گروهی بجای رأی طایفه ای باشد، بیان کرد: هدف از حضور در انتخابات شورای شهر باید به گونه ای باشد که افرادی که دارای شایستگی در شورای شهر و کار بلد هستند به این پارلمان محلی ورود پیدا کنند.

به این جمع بندی رسیدم که دیگر در این عرصه نباشم

پایدار در پاسخ به سئوالی که چرا دقیقه ۹۰انصراف دادید، گفت: هنوز  هم وقت کافی هست و کارهای زیادی برای این دوره از انتخابات انجام خواهیم داد اما جمع بندی این بود که دیگر در این عرصه حضور نداشته باشیم.

به قولهایم در شورا عمل کردم و حقایق را همیشه گفتم

وی در پاسخ به سئوالی که عملکرد این دوره از شورا را چگونه ارزیابی می کنید، گفت:بحث افشاگری و دید سنگین برروی شورای فعلی نیست، اما به عنوان یک عضو شورای فعلی سعی کردیم که هیچ چیزی را در این چهار سال از مردم نپوشانیم و  به قول های که مردم در شعارهایمان دادیم که تمامی حرفها و عمل هایمان را بگویم عمل کردیم.

عملکرد شورای فعلی را قبول ندارم

پایدار با بیان اینکه عملکرد شورای فعلی را قبول ندارم، تصریح کرد: وظایف شورای شهر در سه بُعد سیاست گذاری، برنامه ریزی و نظارت خلاصه میشود که این شورا از این سه بُعد بدور بود.

وی با انتقاد از رویه حاکم بر شورای فعلی شهر یاسوج گفت:متأسفانه شورای فعلی شهر یاسوج فاقد یک برکه آچار برنامه مکتوب است و وقتی نظارت نباشد چنین چیزی پدید خواهد آمد.

عضو فعلی شورای شهر یاسوج با بیان اینکه من به عنوان عضوی از این شورا عملکرد این شورا که طیف اکثریت رهبری آن را برعهده داشتند را بسیار پایین و وضعیت می دانم گفت: به عنوان وقتی دو جبهه در این یک شورا به وجود بیایید و باعث انشاق بین اعضاء شود به منزله وتو کردن برنامه های گروه اقلیت است.

از هیئت رئیسه شورا شکایت کرده ام

ادامه داد: متأسفانه اعضای اکثریت شورا طاقت شنیدن حرفهای ما را نداشتند و در این زمینه به دلیل رعایت نکردن مُر قانون در عدم توجه به ارائه آییین نامه های مالی ، طرح شکایت هیئت رئیسه این شورا را دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه شورا به عنوان یک قاضی باید خودناظر بر قواعد مالی باشد،بیان کرد:به عنوان گروهی که در اقلیت قرار گرفتیم تلاش های زیادی کردیم که وارد فاز اجرایی برای راهکارهای بهتر در مرکز استان شویم ولی مسائل و اختلافات داخلی شورا انرژی ما را گرفت و نتوانستیم طرح های علمی و توسعه گر را برای شهر پیاده کنیم.

مخفی کاری نکردیم

پایدار با بیان اینکه هیچ موضوع تاریکی را از مردم مخفی نکردیم و همه ناگفته ها را به مردم گفته ایم،تصریح کرد: سعی کردیم و خواهیم کرد همه مسائل قانونی را اجرا و هرجا که تضییع حقوق شهروندان بود را به جد دنبال کنیم.

لازم به ذکر است سعید پایدار عضو فعلی شورای شهر یاسوج به دلیل برخی از مسائل پیش امده و به طرفداری از علی علی پور عضو فعلی شورای شهر از رقابت های دور پنجم شورای شهر یاسوج انصراف داد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار