رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
  • کد خبر : 8985
  • چاپ خبر : هر گونه عملیات در پروژه سبزه‎میدان باید متوقف شود

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: بر اساس نامه دریافت شده از دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری کشور، هر گونه عملیات در پروژه سبزه‎میدان باید متوقف شود.

به گزارش شورانیوز از زنجان، عباس راشاد در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان پیشنهاد برگزاری مناظراتی بین کاندیداهای شورای اسلامی شهر را داد و اظهار کرد: خبرگزاری‎ها و صدا و سیما می‎توانند این مناظره را برگزار کنند تا مردم از برنامه‎های کاندیداها مطلع شوند.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات ۲۷۰ نفر از کاندیداهای شورای اسلامی شهر زنجان نیازمند یک طرح و ساماندهی است، تصریح کرد: باید آئین‌نامه‌ای تدوین شود تا همه کاندیداها بتوانند از فضای شهر برای تبلیغات خود استفاده کنند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه تبلیغات باید به گونه‎ای باشد تا هم شهر و فضاهای شهری کثیف نشوند و هم مردم به خوبی با کاندیداها آشنا شوند، اضافه کرد: باید تبلیغات به شیوه اصولی پیش رود.

راشاد در ادامه با اشاره به اجرای پروژه سبزه‌میدان شهر زنجان، یادآور شد: نامه‎‏ای از سوی دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری کشور دریافت شده که بر اساس آن باید هر گونه عملیات در سبزه میدان متوقف شود.

وی ادامه داد: بازاریان شهر زنجان در زمینه اجرای پروژه سبزه‎میدان اعتراضاتی داشته‎اند و بر اساس نامه مذکور تا تعیین تکلیف این پروژه در شورای عالی شهرسازی و معماری، باید متوقف شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان همچنین با اعتراض به عملکرد شورای ترافیک، گفت: همه هزینه‎های صورت گرفته در پل ولیعصر زنجان با اقدام اخیر شورای ترافیک زیر سوأل رفته است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار