رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May
  • چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
  • کد خبر : 8984
  • چاپ خبر : لزوم بازنگری قراردادهای واگذاری اماکن عمومی به بخش خصوصی

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: قراردادهای واگذاری اماکن عمومی به بخش خصوصی با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان قزوینی بازنگری شود.

به گزارش شورانیوز از قزوین، فاطمه اشدری در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که ظهر امروز در تالار اجتماعات این شورا با حضور فرج‌الله فصیحی‌رامندی رئیس و اعضا برگزار شد، اظهار داشت: رفع مشکلات زمینن شقایق موضوع جدی است زیرا تعداد بسیاری از شهروندان قزوینی از امکانات این زمین برخوردار می‌شوند و بهه همین دلیل باید به سرعت مشکلات موجود آن برطرف شود.

وی افزود: زمین شقایق از محله‌های شهر قزوین است که همواره محل مراجعه شهروندان قزوینی بوده و به همین دلیل در رسیدگی به آن نباید کوتاهی کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: شهروندان قزوینی که با مشکلات دیابت و فشار خون مواجه هستند از امکانات مجموعه ورزشی زمین شقایق همانند مسیر پیاده‌روی برای ورزش کردن یا درمان استفاده می‌کنند.

اشدری با اشاره به اینکه مدیریت مجموعه‌های ورزشی بر عهده مسؤولان شهرداری قزوین است، ابراز کرد: مسوولیت اداره برخی از این مجموعه‌ها به بخش خصوصی واگذار شده است و این موضوع نباید موجب کاهش ارائه خدمات ورزشی به مردم شود.

این عضو شورا با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین برخی از مکان‌های عمومی را به خصوصی واگذار کرده است، گفت: این سازمان باید لیست مکان‌هایی که به بخش خصوصی واگذار کرده، نوع قراردادهای آن‌ها را به شورا دهد تا اعضا با هدف ارائه خدمات مؤثر به شهروندان قزوینی بازنگری کند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: اگر بخش‌های خصوصی در بهره‌برداری از مجموعه‌های ورزشی به درستی عمل نکردند باید تذکرات لازم به آن‌ها داده شود تا در ارائه خدمات‌دهی به شهروندان قزوینی تجدیدنظر  کنند.

اشدری با بیان اینکه نباید واگذاری زمین‌هایی همانند شقایق به بخش خصوصی موجب نارضایتی شهروندان قزوینی شود، افزود: باید در نوع قراردادهای واگذاری برخی اماکن عمومی به خصوصی و ساعت استفاده از امکانات این مجموعه تجدیدنظر شود.

وی بیان کرد: باید بر فعالیت‌های مجموعه ورزشی بخش‌های خصوصی نظارت دقیق شود تا امکانات ورزشی به موقع با کیفیت بالا به شهروندان قزوینی ارائه شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اهمیت سلامت شهروندان قزوینی ادامه داد: مجموعه‌های ورزشی باید خدمات مؤثری را با هدف ارتقای نشاط و شادابی و سلامتی به مردم ارائه دهد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار