رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
  • کد خبر : 8981
  • چاپ خبر : در مورد چرایی اعلام دیرهنگام احراز صلاحیت ها اطلاعی ندارم

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در مورد چرایی اعلام دیرهنگام احراز صلاحیت ها اطلاعی ندارم.

به گزارش شورانیوز از تهران ، اسماعیل دوستی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این سوال که علت اعلام دیرهنگام احراز صلاحیت برخی اعضای فعلی شورای شهر چه بوده است؟ گفت: بنده به دلیل این از این موضوع  بی اطلاع هستم و در جریان آنچه در خصوص احراز صلاحیت ها گذشته است نیستم نمی توانم در این مورد اظهار نظری کنم.

روز گذشته پس از گذشته چندین روز، احراز صلاحیت تعدادی از اعضای فعلی شورای شهر مانند طلایی، کاشانی، مختاباد، رضازاده وعلیرضادبیر اعلام شد و در این میان برخی از اعضای شورا مانند مجتبی شاکری در رابطه با تاخیر در احراز صلاحیت ها نظراتی را مبنی بر این که احراز صلاحیت ها مهندسی بوده را داشته اند.

مجتبی شاکری، عضو شورای اسلامی شهرتهران در خصوص تاخیر در اعلام تایید صلایت ها گفت: نوع نگاه رئیس هیئت نظارت آقای محمودی در اعلام دیرهنگام تایید صلاحیت ها تاثیر گذار بوده است.

وی با بیان اینکه محمودی ۴ شرطی که قانون تایید کرده است را به عنوان یک نظر مشورتی می داند گفت:  ایشان تصمیم خود را  ارجح تر از قانون میشمارد.

وی در ادامه به تصمیمات سلیقه ای هیأت نظارت اشاره کرد و افزود:  اصلاح طلبانی که در انتخابات مجلس از طرف شورای نگهبان رد صلاحیت شده بودند در همین شورا تایید صلاحیت شده اند و بلعکس اصولگرایانی که در انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شده بودند در این شورا رد صلاحیت شده اند.

شاکری ادامه داد: اینها چیزی نیست جز دخالت دادن سلیقه و مهندسی انتخابات که واقعا پسندیده نیست و مجلس بخصوص آقای لاریجانی باید از این شئونات دفاع کند. تاخیر در اعلام تایید صلاحیت ها برای وقت کشی بود تا کاندیدا ها زمان لازم برای مشورت و قرار گیری در لیست را نداشته باشند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار