رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 10 May
  • سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
  • کد خبر : 8947
  • چاپ خبر : دولت می‌گوید پول‌ندارم در حالی که بودجه دولت سه برابر بودجه دولت قبلی است

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بودجه دولت به ۲۳۰ هزار میلیارد تومان رسیده که سه برابر بودجه دولت قبلی است در حالی که دولت فعلی تمام ناکارآمدی خود را به نداشتن بودجه ربط می دهد.

به گزارش شورانیوز از مشهد ، خلیل موحدی‌راد در دومین همایش عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) نیشابور که در مهدیه این شهر برگزار شد، اظهار داشت: بودجه دولت به ۲۳۰ هزار میلیارد تومان رسیده که ۳ برابر بودجه دولت قبلی است، در حالیکه دولت فعلی تمام ناکارآمدی خود را به نداشتن بودجه و پول ربط می دهد.

وی تصریح کرد: دولت می‌گوید پول‌ندارم آن وقت همایش‌های خود را با صرف میلیاردها تومان در هتل درویشی مشهد برگزار و یا برای مراسم سفر رئیس‌جمهور به کرج، خرج‌های میلیاردی می کند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه در حالی‌که ۵ کارخانه واگن سازی ایران با یک تا دو سوم ظرفیت کار می‌کنند دولت از سوئیس و جاهای دیگر واگن وارد می‌کند، افزود: درحالیکه کشتی‌سازی معتبر در جنوب داریم سفارش کشتی به کره جنوبی می‌دهیم و مدیرعامل کارخانه ایرانی با گریه از این وضعیت شکایت می‌کند.

موحدی‌راد بابیان اینکه شالوده اقتصاد کشور دارد نابود می‌شود، پرسید: آیا این روش‌های اقتصادی و واردات، میوه‌های برجام است؟ آن وقت مهندس و کارگر ایرانی به خاطر نداشتن شغل و یا تعطیل بودن کارگاه، زندگی‌اش فلج می شود.

وی یادآور شد: ۸۵ درصد عسلویه در دولت قبل ساخته‌شده بود و این‌ها باقی کار را به کمک سرهنگ‌های سپاه ساختند و آن وقت همه‌چیز را به نام خود تمام می‌کنند.

وی با بیان اینکه دولت خیلی از قانون‌ها را اجرا نکرده است که از این میان می‌توان به قانون مهم امربه‌ معروف و نهی از منکر برای اصلاح امور اجتماعی اشاره کرد، ادامه داد: امروز روز دعوای اشخاص نیست بلکه روز دعوای افکار است، امروز تقابل بین دو تفکر وادادگی و مقاومت، دنیاخواهی و دین‌خواهی است، و صندوق رأی مقابله با دو تفکر است.

در پایان این همایش سید حسین اکرامی به‌عنوان رئیس ستاد رسمی رئیسی در نیشابور و حسین بوژمهرانی به‌عنوان رئیس ستاد رسمی قالیباف در نیشابور معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار