رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 8 May
  • سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
  • کد خبر : 8906
  • چاپ خبر : لزوم  رفع مشکلات جاده نسیم شمال
فرج‌الله فصیحی‌رامندی

لزوم رفع مشکلات جاده نسیم شمال

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بر رفع مشکلات جاده نسیم شمال به منظور ارایه خدمات مؤثر به شهروندان قزوینی تأکید کرد.

به گزارش شورانیوز فارس از قزوین، جلسه شورای اسلامی شهر قزوین با حضور فرج‌الله فصیحی‌رامندی رئیس و اعضای شورای این شهر در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد.

در این جلسه لایحه همکاری شهرداری قزوین با راه و شهرسازی مبتنی بر تأمین قیر لازم برای آسفالت ۱۲ نقطه شهر قزوین همانند کمربندی نسیم شمال و بلوار ابوترابی بررسی شد.

در این جلسه، محمدرضا صدیقی با اشاره به توسعه شهری گفت: ساماندهی راه‌ها از جمله عوامل رسیدن به شکوفایی شهری است به همین دلیل در این راستا مسؤولان مجموعه مدیریت شهری تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کمربندی نسیم شمال از مسیرهای عقب مانده شهر قزوین است و مردم در این مسیر با مشکلاتی مواجه هستند، عنوان کرد: ساماندهی این مسیر از بحث‌های جدی است و مسؤولان مجموعه مدیریت شهری از سه سال گذشته در رفع مشکلات آن تلاش می‌کنند.

صدیقی با بیان اینکه تأمین قیر برای آسفالت و ایجاد، احداث و بهسازی راه‌ها بر عهده راه و شهرسازی است، مطرح کرد: مسؤولان این اداره کل باید در آسفالت جاده نسیم شمال، به سمت رشت و منتهی به شهرک دانش و ناصرآباد همکاری کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: باید تأمین قیر برای آسفالت جاده نسیم شمال فراهم شود تا مشکلاتی که مردم در این مسیر مواجه هستند، برطرف شود.

وی توجه به فضاهای فرهنگی توسط مجموعه مدیریت شهری را ضروری دانست و گفت: شورای اسلامی شهر قزوین تاکنون اقدامات موثری را در توسعه این فضاها انجام داده و باید در این راستا فعالیت‌های قابل توجهی صورت بگیرد تا بتوانیم بخشی از آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهیم.

این مسؤول توجه به مناطق منفصل شهری را مورد تأکید قرار داد و گفت: مناطقی همانند ناصرآباد، چوبیندر، نجف‌آباد و دانش نسبت به دیگر نواحی شهر قزوین از امکانات کمتری برخوردارند.

وی بیان کرد: باید خدمت‌رسانی به شهروندان نواحی منفصل شهری ارتقا یابد تا ضمن رفع مشکلات، رضایتمندی مردم این نواحی از عملکرد مجموعه مدیریت شهری سیر صعودی داشته باشد.

گفتنی است: در این جلسه مصوب شد قیر توسط راه و شهرسازی برای آسفالت مسیرهایی همانند کمربندی نسیم شمال، تأمین و عملیات اجرایی آن توسط شهرداری قزوین انجام شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار