رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April
  • شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
  • کد خبر : 8849
  • چاپ خبر : تکریم ارباب رجوع در راستای حفظ حقوق شهروندی سرلوحه فعالیت های شهرداری

عضو شورای شهر کرج تاکید کرد: توجه به دغدغه های شهروندان همچنین تکریم ارباب رجوع در راستای حفظ حقوق شهروندی شهروندان باید همواره مورد تاکید اعضای شورای اسلامی شهر و در سرلوحه فعالیت های شهرداری کرج قرار گیرد.

به گزارش شورانیوز از کرج، غفور قاسمپور اظهار داشت: احترام و تکریم ارباب رجوع و به دست آوردن رضایتمندی مردم در سیستم های اداری نظام اسلامی ایران، هدف نهایی طرح تکریم است و این مهم، نیاز نهفته ای میان مردم و دستگاه های اجرایی بود که سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، این نیاز را کشف و به همه دستگاه ها، ابلاغ نمود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تعامل و ارتباط گسترده دو سویه خادمان شهرداری با شهروندان را زمینه ساز تعامل و انتقال اندیشه ها و خواسته های شهروندان در خصوص نحوه مدیریت در بخش های مختلف مدیریت شهری دانست و گفت: طبیعتا حفظ حقوق شهروندان و توجه به خواسته های آنان و رفع سریع نیازها و درخواست های شهروندان تاثیر مستقیمی در میزان رضایت شهروندان از خدمات و فعالیت های خادمان آنها در شورای شهر و شهرداری خواهد داشت.
قاسمپور افزود: یکی از اصول مردم داری که ائمه اطهار (ع) تأکید خاصی بر آن داشتند «حسن خلق» است. خداوند نیز اخلاق نیکوی رسولش را باعث استحکام حکومت و جذب مردم دانسته است.
این مسئول بیان داشت: از آنجایی که ارباب رجوعان یکسان نبوده و از قشر خاصی نیز نیستند، بلکه از نظر خصایص انسانی و اخلاقی با یکدیگر متفاوتند، به همین لحاظ، کارکنان ادارات نیز نه تنها باید از سعه صدر، حلم و برد باری، عطوفت و مهربانی و… برخوردار باشند، تا بتوانند با ارباب رجوع برخورد توأم با احترام و عطوفت و در خور شأن و مقام آنان نمایند، بلکه همواره باید به توقعات قانونی و شرعی شان، نیز توجه نمایند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار