رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۴ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 12 May
  • شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
  • کد خبر : 8836
  • چاپ خبر : لزوم ارائه خدمات درمانی در تمام مناطق شهری

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مراکز درمانی با هدف ارائه خدمات درمانی یکسان به شهروندان قزوینی، باید عادلانه در نقاط مختلف شهر قزوین احداث شود.

به گزارش شورانیوز از قزوین، محمدرضا صدیقی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که صبح امروز در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با اشاره به احداث مراکز درمانی در مناطق مختلف شهر قزوین اظهار داشت: باید در ساخت چنین مراکزی نقطه‌یابی با دقت و ظرافتی صورت گیرد تا همه شهروندان قزوینی از خدمات این مراکز، عادلانه و به موقع در صورت نیاز بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان مهرگان، شهید رجایی، بوعلی در مناطقی از شهر قزوین ساخته شده و نیاز شهروندان قزوینی را برطرف کرده است، افزود: از وجود چنین مراکزی در مناطقی همانند جنوب شهر قزوین خبری نیست و همین برای مردم مشکلاتی را به وجود آورده است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: از طالقانی و امام خمینی‌(ره) به سمت جنوب، راه‌آهن، تهران‌قدیم و شهدا از جمله خیابان‌هایی است که مراکز درمانی در آن‌ها وجود ندارد.

صدیقی عنوان کرد: مسؤولان استانی و شهری باید اقدامات لازم را برای احداث مراکز درمانی در خیابان‌های جنوب شهر قزوین و مناطقی همانند چوبیندر با تخصیص اعتبارات لازم انجام دهند تا نیاز خدمات درمانی شهروندان این مناطق برطرف شود.

این عضو شورا با بیان اینکه باید ارائه خدمات درمانی در تمام مناطق شهری در اولویت مسؤولان باشد، عنوان کرد: با تحقق این مهم می‌توان خدمات فوق را عادلانه به همه شهروندان قزوینی ارائه داد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: توسعه متوازن شهری و ارائه خدمات یکسان به شهروندان قزوینی از عملکردهای مطلوب دوره چهارم شورای اسلامی شهر قزوین بوده است.

صدیقی مطرح کرد: کلنگ‌زنی فرهنگسرا به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر با اعتبار چهار میلیارد ریال در ناحیه‌ شهری چوبیندر از فعالیت‌هایی بوده که شورا برای آبادانی این نواحی انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه فضاهای ورزشی و فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ ورزش و پیگیری از آسیب‌های اجتماعی در نواحی منفصل شهری صورت گرفته است تا شهروندان قزوینی در این فضاها در محیط آرام باشند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: احداث فضاهای فرهنگی همانند فرهنگسراها را باید در شهر قزوین افزایش داد تا بتوانیم خدمات مؤثری در شأن شهروندان قزوینی به منظور ارتقای نشاط و شادابی زندگی و تحکیم بنیان خانواده ارائه دهیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار