رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
  • کد خبر : 8833
  • چاپ خبر : باوجود رکود اقتصادی سال گذشته برای شهرداری سال عبور از بحران‌ها بود

معاون اداری و مالی شهرداری کرمان با بیان این‌که شهرداری در سال گذشته، کارنامه‌ی درخشانی در حوزه‌های مختلف مالی، اداری، عمرانی و شهرسازی داشته گفت: با توجه به رکود اقتصادی و به‌ویژه در حوزه‌ی ساخت‌وساز، سال گذشته برای شهرداری کرمان، سال عبور از بحران‌ها بود.

به گزارش شورانیوز  از کرمان، سید علی موسوی با اشاره به برنامه‌ریزی جامع و مدون شهرداری در حوزه اقتصاد مقاومتی افزود: در شرایط بسیار بحرانیِ سال گذشته، منابع مالی مورد نیاز برای اجرای پروژه‌ها و پرداخت حقوق و دست‌مزد تمام نیروهای رسمی و شرکتی تأمین شد که این اقدام در تاریخ شهرداری بی‌سابقه بوده است.

وی از پرداخت بخش زیادی از مطالبات پیمانکاران شهرداری خبر داد و خاطرنشان کرد: هم‌چنین بخش زیادی از مطالبات پیمانکاران که مربوط به سال‌های گذشته بود پرداخت شد.

موسوی با اشاره به تبدیل وضعیت نیروهای انسانی شهرداری افزود: هم‌چنین ۶۰ نفر از نیروهایی که در آزمون استخدامی شرکت کرده بودند، آموزش‌های لازم در بخش آتش‌نشانی را فرا گرفته‌ و از ابتدای سال جاری در ایستگاه‌های آتش‌نشانی مشغول به‌کار شدند.

معاون اداری و مالی شهرداری کرمان با بیان این‌که تعداد قابل توجهی از نیروهایی که بیش از ۳۰ سال در شهرداری خدمت کرده بودند، بازنشسته شدند، گفت: برخی از این تعداد بیش از ۳۷ سال مشغول به کار بودند که با تأمین مالی و پرداخت چند میلیارد تومان بابت سنوات، بازنشسته شدند.

موسوی از تشکیل کارگروه‌های مالی و برگزاری جلسات متعدد و برنامه‌ریزی دقیق خبر داد و خاطرنشان کرد: مشکلاتی که در شش‌ماهه‌ی اول سال گذشته در زمینه‌ی بودجه به‌وجود آمده بود با ارایه‌ی راه‌کارهای جدید و نوین، برطرف شد.

وی در ادامه اظهار داشت: هم‌چنین با همکاری مدیرکل ثبت اسناد و املاک و استقرار تعدادی از نیروهای شهرداری در این اداره‌کل، با صدور اجراییه، بخش زیادی از مطالبات مربوط به کمیسیون ماده ۷۷ وصول شد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار