رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۴ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 12 May
  • شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
  • کد خبر : 8823
  • چاپ خبر : باید اهرم نظارتی شورا تقویت شود
فرج‌اله فصیحی‌رامندی

باید اهرم نظارتی شورا تقویت شود

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: باید اهرم نظارتی شورا در ابعاد فنی، عمرانی و مالی مجموعه مدیریت شهری تقویت شود.

به گزارش شورانیوز از قزوین، فرج‌اله فصیحی‌رامندی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که صبح امروز در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با اشاره به عملکرد دوره چهارم شورای اسلامی شهر قزوین اظهار داشت: فعالیت‌های این دوره شورا قابل قبول بوده اما ارزیابی نهایی باید توسط کارشناسان، متخصصان و مردم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر قزوین باید اهرم نظارتی خود را در ابعاد فنی، عمرانی و مالی مجموعه مدیریت شهری تقویت کند، افزود: برای تحقق این مهم باید از کارشناسان مجرب بهره‌گیری کنیم تا به موفقیت برسیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: در دوره چهارم شورای اسلامی شهر قزوین در حوزه فرهنگی توانستیم سیاست‌هایی مبتنی بر ارائه خدمات‌رسانی متوازن و مناسب به مناطق محروم این شهر به ویژه محرومان داشته باشیم.

فصیحی‌رامندی بیان کرد: این سیاست‌ها در حوزه فرهنگی و ورزشی، توسعه حمل و نقل، بهبود عبور و مرور و فضای سبز هم بوده و توانستیم موفقیت‌های خوبی کسب کنیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه بهره‌برداری تقاطع‌های غیرهمسطح همانند خلیج فارس و قدس از عملکردهای دوره چهارم شورا بوده است، گفت: احداث پل امام رضا(ع) به عنوان شریان اصلی شرق به غرب که نقش کمربندی ایفا می‌کند، در حال تکمیل است و اتمام آن می‌تواند در توسعه شهری مؤثر باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ساخت تقاطع‌های غیرهمسطح شهیدرجایی و نخبگان را از پروژه‌های اساسی مجموعه مدیریت شهری برشمرد و خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در راستای اهداف طرح جامع ترافیک به مرحله اجرا درآمده است.

فصیحی‌رامندی با اشاره به اینکه توسعه فضای سبز از دیگر عملکردهای شورای اسلامی شهر قزوین بوده است، مطرح کرد: افتتاح پارک ملاخلیلا در جنوب شهر قزوین و بهره‌برداری از بوستان‌ها همانند بانوان از فعالیت‌های موفق این دوره از شورا بوده است.

وی توجه به نواحی منفصل شهری همانند ناصرآباد، دانش و چوبیندر و همچنین توسعه فضاهای سبز، افتتاح زمین ورزشی و کلنگ‌زنی ساخت فرهنگسرای چوبیندر، احداث خانه فرهنگ راه‌آهن و فرهنگسرای مسجد سنجیده در این نواحی را از سیاست‌های دوره چهارم شورای اسلامی شهر قزوین برشمرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: کمک به کارکنان شهرداری که در راستای طرح جامع خدمات رفاهی به تصویب رسید از عملکرد‌های دوره چهارم شورای اسلامی شهر قزوین است.

فصیحی‌رامندی با بیان اینکه لایحه کمک به بیماران صعب‌العلاج از خانواده شهرداری قزوین از مصوبات شورا بوده است، یادآور شد: تعیین ضوابط و مقررات مربوط به معماری اسلامی و ایرانی و اساسنامه مرکز پژوهش شورا هم از دیگر مصوبات این نهاد است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار