رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
  • کد خبر : 8822
  • چاپ خبر : دولت کارنامه موفقی ندارد به همین دلیل به سیاه‌نمایی روی می‌آورد
سروری تهران

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نمایش شهر موشکی جز اینکه قدرت نظام را نشان داد و چانه‌زنی مذاکره کنندگان را بالا می‌برد چیز دیگری نبود.

به گزارش شورانیوز از تهران ، پرویز سروری ، درباره سیاه‌نمایی عملکرد مدیریت شهری اظهار داشت: طبیعی است که چنین مطالبی مشاهده شود چرا که دولت کارنامه موفقی ندارد و  همینطور کارامدی قابل توجهی نیز نزد مردم ندارد به همین دلیل به سیاه‌نمایی روی می‌آورد

وی افزود: هنگامی که مردم یک سفره و جیب خالی را می‌بینند طبیعی است وقتی کارنامه نیروهای انقلاب مشخص می‌شود که در هر نقطه آن آثار کارآمدی وجود دارد تلاش کند نقاط مثبت را به نقاط ضعف تبدیل کند و همینطور آدرس‌های غلط به مردم بدهد تا ذهن آنها از نکات مثبت دور شود.

سروری افزود: چند وقتی است شاهد اقدامات ناجوانمردانه‌ای از سوی رقبای نیروهای انقلاب هستیم که بیش از اینکه کارنامه شهرداری را بزنند کارنامه نظام را می‌زنند و کارآمدی نظام موجب مشارکت و حمایت مردم می‌شود ولی نقاط مثبت نظام را منفی جلوه دادن هیچ آورده‌ای ندارد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مشاهده رفتاری که امروز رقبای نیروهای انقلاب دارند مشکوک است و اینکه توانمندی‌های نظام را به ضعف‌های نظام تبدیل کند درست نیست.

وی افزود: نمایش شهر موشکی جز اینکه قدرت نظام را نشان داد و چانه‌زنی مذاکره کنندگان را بالا می‌برد چیز دیگری نبود.

سروری افزود: نگاهی که امروز می‌بینیم به دنبال این است که از موضع ذلت‌،‌ خفت و التماس حقوق ملت ایران را دریافت کنند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران افزود: نتیجه آن می‌شود که نمایش شهر موشکی برای آقایان دردآور شده است چرا که صهیونیست‌ها را برافروخته است و ممکن است که  پاسخ مثبتی به درخواست آقایان ندهند.

وی یادآورد شد: هر موقع که قدرتمند بودیم توانستیم حق‌مان را بگیریم ولی هر کجا از موضع ضعف وارد شدیم امتیازاتی را از ما گرفتند و طبیعی است که بین دو کارنامه موفق و غیرموفق کارنامه موفق را زیر سوال ببرند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار