رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
  • کد خبر : 8772
  • چاپ خبر : دولت کاری که در سطح و لیاقت مردم باشد انجام نداده/تنها ۴ درصد از مردم در ایران حق زندگی دارند

نماینده استان کرمان در شورای عالی استان ها گفت: دولت در کل کشور در هیچ زمینه ای کاری انجام نداده است که بم هم نیز از این قاعده مستثنی نیست.

به گزارش شورانیوز ، محمد رفیع آبادی، نماینده استان کرمان در شورای عالی استان ها در خصوص عملکرد دولت یازدهم گفت: دولت در این ۴ ساله کار عملیاتی در کل کشور خصوصا بم انجام نداده است که در زندگی مردم و عمران و آباد بودن شهر ها ملموس باشد. می توان گفت انگار تنها ۴ درصد از مردم در ایران حق زندگی دارند.

وی در خصوص کار های عمرانی انجام شده در بم گفت: شهرداری پروژه های زیادی را در این شهر با توجه به ارزش افزوده به بهره برداری رسانده است که دولت در آن ها هیچگونه سهمی ندارد ولی شهر هایی که ارزش افزوده ندارند چگونه به آبادی و عمران بپردازند؟

رفیع آبادی با بیان اینکه شهر بم با  جمعیت ۷۰۰ هزار نفری در تنها ۱ بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی دارد، گفت: با وجود سه شهرستان مجاور و جاده بین المللی بم – زاهدان ظرفیت این بیمارستان جوابگوی بیماران نیست.

وی ادامه داد: قرار بوده  در سال ۷۳ این بیمارستان توسط دولت بازسازی شود ولی در طی این چند سال هیچگونه اقدامی انجام نشده است.

نماینده استان کرمان در شورای عالی استان ها گفت: در کل دولت کاری که در سطح و لیاقت مردم باشد انجام نداده است و بنده نیز به عنوان یک شهروند از خدمات دولت راضی نیستم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار