رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
  • کد خبر : 8753
  • چاپ خبر : وضعیت موجود شوراها با نقطه مطلوب فاصله دارد

عضو شورای شهر زنجان گفت: وضعیت موجود شوراها با نقطه مطلوب فاصله دارد و شوراها باید به سمت مدیریت شهری حرکت کنند و این امر زمانی محقق می شود که شوراها و مجلس با هم رابطه برقرار کنند.

به گزارش شورانیوز از زنجان ، سعید امیدی  در همایش گرامیداشت روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا، افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا یک سرمایه اجتماعی  است.

وی اظهار کرد: وضعیت موجود شوراها با نقطه مطلوب فاصله دارد و شوراها باید به سمت مدیریت شهری حرکت کنند و  این امر زمانی محقق می شود که شوراها و مجلس با هم رابطه برقرار کنند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان به شعار سال نامگذاری شده  از سوی مقام معظم رهبری اشاره کر دو گفت:  شوراها  نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی دارند.

امیدی تاکید کرد:  داشتن شورای موفق مرهون شهروند محور بودن، پاسخگو بودن و شفاف بودن  است و در این میان شورای شهر زنجان  در دوره چهارم از بی حاشیه ترین شوراها در استان زنجان بوده است.

وی از صدور مجوز استخدام برای نیروهای قراردادی شهرداری زنجان خبر داد و گفت: این مجوز مشکلات موجود در این حوزه را حل می‌کند.

عضو شورای شهر زنجان تصریح کرد: برای حمایت از مدیریت شهری باید اولویت به توسعه پایدار از طریق توسعه اقتصادی محقق شود.

امیدی  بر تعامل موجود بین سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی  تاکید کرد و گفت:  در شهر زنجان چهار پروژه عمرانی در حوزه‌های مختلف با ۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کلنگ‌زنی شد که  استفاده از سرمایه بخش خصوصی برای توسعه شهری است.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها و چالش‌های شهرداری زنجان موضوع ساماندهی نیروی انسانی است و  نیروهای قراردادی مشکلات خاص خود را دارد.

عضو شورای شهر زنجان از صدور مجوز استخدام هزار نفر از نیروهای قراردادی شهرداری‌ها خبر داد و گفت: این مجوز مشکل نیروهای قراردادی را حل می‌کند.

امیدی برحضور گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: مردم با حضور پرشور خود در پای صندوقهای رای اقتدار کشور را تثبیت و برنامه های دشمنان را نابود می کند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار