رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴
  • کد خبر : 8736
  • چاپ خبر : عدم تحقق وعده‌های دولت درمشهد/با پیگیری گفتند: ما چیزی گفتیم که خوشتان بیاید

رئیس شورای شهر مشهد گفت: در حاشیه شهر رقم ۱۶۰ میلیارد تومان را دولت وعده داده، چقدر از این بودجه برای مشهد آمده حتی یک ریال پرداخت نشده است.

 به گزارش شورانیوز از مشهد ، سیدمحمدکمال سرویها، رئیس شورای شهر مشهد در جلسه این هفته شورای شهر پیرامون خبری که در یکی از جراید مشهد پیرامون دفاع از عملکرد دولت در مشهد منتشر شده بود، اظهار کرد: چقدر از وعده‌های دولت برای مشهد تحقق یافته است در دوره قبل ۱۰۰۰اتوبوس به شهرداری مشهد تعلق گرفت که تمام آن تحقق پیدا کرد ولی از تعدادی که دولت یازدهم وعده کرده فقط ۴۰ اتوبوس دریافت کردیم.

رئیس شورای شهر مشهد یادآور شد: در حاشیه شهر رقم ۱۶۰ میلیارد تومان را دولت وعده داده، چقدر از این بودجه برای مشهد آمده حتی یک ریال پرداخت نشده است.

وی عنوان کرد: در هزینه حمل و نقل تعهد دولت بر پرداخت یک‌سوم هزینه است با تلاش شهردار مشهد قرار بر این شد که ۱۵ میلیارد تومان بابت این مهم پرداخت شود ولی واریز نشد و با پیگیری گفتند: ما چیزی گفتیم که خوشتان بیاید.

سرویها خاطرنشان کرد: ادعای دولت سر به فلک می‌زند خدا و پل صراط را به وسط می‌آورند که ما ۳ تا ۴ برابر دوره‌های گذشته کار کرده‌ایم، می‌شود با صداقت گفت ما به اندازه‌ای که وعده داده‌ایم کار نکرده‌ایم.

رئیس شورای شهر مشهد عنوان کرد: در قطار شهری قرار بوده ۴۰۰ میلیارد تومان در طی ۴ سال به شورا بدهند حدود ۲۰۰میلیارد تومان به دلیل مسائل زیرساختی پرداخت کردند ولی در عوض در تعرفه گمرکات ۱۷۵ میلیارد تومان پس می‌گیرند.

در ادامه این جلسه شورا آیین‌نامه‌های مختلف و طرح‌های متعددی به بحثو تبادل نظر گذاشته شد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار